Tech_A-
Muzeak-Freak
shiiiit ik kom er niet meer uit mensen...
Ik heb nodig minstens 6 mono / 3 stereo 1/4" TRS inputs, namelijk voor het opnemen van 3 stereo instrumenten.
1 van die instrumenten is een electrische gitaar. Die zou dus wellicht een versterkte input nodig hebben? of niet??
Verder heb ik nog een microfoon met zo'n 3-pin stekker (
ja ik weet ook niet hoe dat heet)
.. Nou dacht ik eerst aan een Delta 1010, die echter nieuw een beetje te duur is voor mijn portomonnee... En niemand heeft um 2ehands te koop...
Ik hoorde van iemand over Edirol DA 2496: Hoe zit het bij Edirol met ondersteuning en helpdesk en dergelijken? En hoe lang blijft men daar driver-updates maken enzo??
Verder vroeg ik me nog af hoe het zit met een Delta 44 + Omni i/o. Aan hoeveel in's kom ik dan? 6 gewone instrument inputs toch?? En zijn die dan ook simultaan op verschillende tracks op te nemen ??
Help me mensen... Wat kan ik het beste kopen en waarom
T_A-
Ik heb nodig minstens 6 mono / 3 stereo 1/4" TRS inputs, namelijk voor het opnemen van 3 stereo instrumenten.
1 van die instrumenten is een electrische gitaar. Die zou dus wellicht een versterkte input nodig hebben? of niet??
Verder heb ik nog een microfoon met zo'n 3-pin stekker (
ja ik weet ook niet hoe dat heet).. Nou dacht ik eerst aan een Delta 1010, die echter nieuw een beetje te duur is voor mijn portomonnee... En niemand heeft um 2ehands te koop...
Ik hoorde van iemand over Edirol DA 2496: Hoe zit het bij Edirol met ondersteuning en helpdesk en dergelijken? En hoe lang blijft men daar driver-updates maken enzo??
Verder vroeg ik me nog af hoe het zit met een Delta 44 + Omni i/o. Aan hoeveel in's kom ik dan? 6 gewone instrument inputs toch?? En zijn die dan ook simultaan op verschillende tracks op te nemen ??
Help me mensen... Wat kan ik het beste kopen en waarom

T_A-