Waldorf Pulse

nomore

Lintage Vid
klinkt misschien raar. maar .. . ehh. hoe gaat hij aan :stupid ?? (k zie geen on/off switch)

(kan er verder prima mee werken hoor, heb em ff van iemand geleend en geen manual bij de hand).

....of je stopt de stekker in het stopcontact....

;)

of ff de zekering in de meterkast er weer terug indraaien..

De Pulse heeft geen ON | OFF knop. Dus stekker erin is ON, stekker eruit is OFF.

of gewoon de energierekeningen betalen.. :duivels:

Waldorf heeft gedacht dat je zovaak hun Apparaat zou gebruiken dat die on/off knop overbodig was

Is de pulse hier de eenige of zijn er nog meer synths die dit hebben??

Ik heb de Micro Q en die heeft als geintje dat als ik de spannig er afgehaald heb (Stekkerblok op nul)
En weer inschakel de Q automatisch aangaat.

Kareltje

Laatst gewijzigd:
ik heb een effectenbakkie zonder aan/uit knop

maf eigenlijk: zelfs m'n behringers hebben wèl een aan/uit knop ! :duivels:

Ja, wie dat toch verzint? hoeveel kost het nou op een knopje op zo'n ding te maken? :stupid Ik vind het erg lastig dat soort spulletjes.

ik vind het heerlijk dat ik met mijn grote hoogvermogenschakelaar alles tegelijk aan en uit kan zetten :) ongeacht of de apparatuur nou aan of uitknoppen hebben, die staan toch altijd aan (uiteraard wel alles netjes in groepen verdelen)

wat ook makkelijk is : een aan/uit knop op de achterkant,handig als je apparaat in een rack hangt....:stupid

Origineel geplaatst door dione
wat ook makkelijk is : een aan/uit knop op de achterkant,handig als je apparaat in een rack hangt....:stupid

of die handige schuifjes bovenop de patchbays van behringer ! :stupid

nog zoiets:

ik heb thuis een rack-moduletje waar de parameter-matrix bovenop het bakje geprint staat... :bekdicht:

Origineel geplaatst door BananaWorld
Drumstation heeft ook geen aan/uit knop.
Eigenlijk best irritant.

klopt (dat het irritant is ;))

ik wil em namelijk in een rack stoppen en dan moet ik helemaal op zoek naar stekkerdozen e.d. elke keer dat ie aan moet.
Bovendien hoor ik elke keer een harde PLOP als ik em aansluit.. heb elke keer het gevoel dattie ontploft. 8D

The way to do this

The way to do this

Origineel geplaatst door Roel
ik vind het heerlijk dat ik met mijn grote hoogvermogenschakelaar alles tegelijk aan en uit kan zetten :) ongeacht of de apparatuur nou aan of uitknoppen hebben, die staan toch altijd aan (uiteraard wel alles netjes in groepen verdelen)

Inderdaad.
Of dacht je nou dat ze in studio's (en daar hoort de Pulse zeker thuis - got 3 of them ) malen om ON/OFF knoppen en alles stuk voor stuk gaan op of afzetten ?

>>> WHOOOOOOHAHAHA<<<

Origineel geplaatst door nomore
ik wil em namelijk in een rack stoppen en dan moet ik helemaal op zoek naar stekkerdozen e.d. elke keer dat ie aan moet. Bovendien hoor ik elke keer een harde PLOP als ik em aansluit.. heb elke keer het gevoel dattie ontploft. 8D

Een andere oplossing die ook niet mis staat in home configuraties is een stekkerblok met een switch.
En als het iets mag kosten heb je ook nog 19" stroom verdeelkastjes waar vooraan een switch opzit.
Let wel dat je versterker en mixer af staat, dan hoor je die harde PLOP meestal niet...LOL

Lexicon MPX-100 (110?) heeft er ook geen.

Heb er zelf maar zo'n schemerlamp schakelaar tussen gezet en deze aan m'n rack bevestigd. :okdan:

Back