De grote Fotosjop je eigen synth in elkaar,.wedstrijd

casio.jpg

:eureka:

Ik hoop dat je er niet teveel tijd in hebt gestoken Arnout. Want echt mooi vind ik het niet, niet dat dat er iets toe doet. Maar waarom zou ik een kraan willen bij al die elektrische meuk. En een TomTom voor als ik binnnen zit? Handig als ik niet meer weet waar ik woon. Shiiiit wat een bende lol

Ik hoop dat je er niet teveel tijd in hebt gestoken Arnout. Want echt mooi vind ik het niet, niet dat dat er iets toe doet. Maar waarom zou ik een kraan willen bij al die elektrische meuk. En een TomTom voor als ik binnnen zit? Handig als ik niet meer weet waar ik woon. Shiiiit wat een bende lol

kraan om de peuk uit te maken, en een tomtom om door je zooi te navigeren, lijkt me duiderlijk :D

Arnout; ik kan me niet voorstellen dat jij de beelden op deze pagina allemaal hebt gemaakt. Of je Photoshop kwaliteiten schommelen GIGANTISCH op en neer.

@6 track, :D:D:D
wat een rariteitenkabinet weer...
dat vonnik ik wel idd, arnout bakt ze bruin...
Ja sorry ik had tijd teveel
onzin, iedereen heeft evenveel tijd... als men het niet heeft dan doet men iets fout :eureka:

A: "jij hebt zeker tijd te veel of niet heee?"
B: "ja man, ik zou willen dat ik te weinig had heee"

Laatst gewijzigd:
walstad blowfeld suckesizer

6840364215_e27e9b402d.jpg

p.s. dit is de uitgebreide versie met midi om haar te syncen aan andere toys in je slaapkamerstudio

Back