okee dan.
ZEG EENS WELKOM!
ik ben bas, redder van het universum en kom jullie verlichten met mijn alwetendheid, toegespitst op het gebied van geluid.
ik kan goed met dieren omgaan, en af en toe speel ik ook nog eens een mooi mopje accordeon!
is dat geen mooie introductie!
alle gekheid op n stokje, synthforum bevalt me wel, veel interessante posts en n mooi forum in t algemeen.
ik ben verder 21 jaar, kwoon in doetinchem, maak al een flinke tijd muziek, heb (niet al te diepe) roots in de modscene maar ben ondertussen al geruime tijd overgestapt op 'betere' middelen (hardware.)
ik ben niet wat je noemt n gear-merkjes-opnoemer, maar hou me wel graag bezig met hoe de zaken ervoor staan in muziekmaakland.
ik hou me voor wat betreft de muziek die ik zelf maak niet graag aan n vaste stijl.. ambient en experimentele electronische muziek hebben echter wel de voorkeur onderhand, hoewel ik ook erg lang drum&bass heb gemaakt.
wie weet draag ik nog wat nuttigs bij in de toekomst!
ZEG EENS WELKOM!

ik ben bas, redder van het universum en kom jullie verlichten met mijn alwetendheid, toegespitst op het gebied van geluid.
ik kan goed met dieren omgaan, en af en toe speel ik ook nog eens een mooi mopje accordeon!
is dat geen mooie introductie!

alle gekheid op n stokje, synthforum bevalt me wel, veel interessante posts en n mooi forum in t algemeen.
ik ben verder 21 jaar, kwoon in doetinchem, maak al een flinke tijd muziek, heb (niet al te diepe) roots in de modscene maar ben ondertussen al geruime tijd overgestapt op 'betere' middelen (hardware.)
ik ben niet wat je noemt n gear-merkjes-opnoemer, maar hou me wel graag bezig met hoe de zaken ervoor staan in muziekmaakland. ik hou me voor wat betreft de muziek die ik zelf maak niet graag aan n vaste stijl.. ambient en experimentele electronische muziek hebben echter wel de voorkeur onderhand, hoewel ik ook erg lang drum&bass heb gemaakt.
wie weet draag ik nog wat nuttigs bij in de toekomst!

verkeerder thread merk ik...toch welkom

Hi,laat eens wat moois horen