[tracks] ouder spul

tsuba42

Ingeburgerd
Toch maar 's het volgende posten...:

Harmful and Wrong

The Treatment

Het is al wat ouder, nog van uit de tijd dat ik helemaal geen hardware had, en alleen nog met Reason werkte. En ook dat had ik nog niet zo lang.

Maar ik ben toch alsnog wel benieuwd wat jullie ervan vinden! Ook al omdat ik verder niks recents heb om te posten...

Harmfull
Leuke geluiden.
Maar het intro duurt 8.14 en dat vind ik wel wat lang.
Ik zou het zeer inkorten en wat breaks zouden welkom zijn evenals wat afwisseling.
Kortom ik vind het vrij entonig.

Treatment:
Als ik in mijn editor kijk is het een afgevlakte streep. Volledig dood gecompressed.

Ook hier zitten grappige geluiden bij maar het is continue een reperterend gedoe.
Ik zou eens over een struktuur in je muziek nadenken.
Ook is dit niet echt mijn ding. Dat kan natuurlijk mijn persoonlijke smaak zijn.

Dank voor je kritiek, Exzit. Ik weet alleen niet of ik er echt iets mee kan, aangezien je zelf al zegt dat het niet echt je ding is. Je hebt helemaal gelijk dat het nogal repeterend is; dat is ook de bedoeling. Naar dat 'dood-compressen' zal ik nog 's kijken (luisteren) hoewel ik het me niet zo goed kan voorstellen dat dat echt door compressie komt, gezien de compressor die in Reason zit...

Nog anderen die kritiek hebben? Liefst mensen wiens ding het wel (een beetje) is? En die zo gek zijn om op een vrije, warme, zonnige dag als deze een beetje achter de computer andermans snert-tracks te gaan zitten beoordelen? :P

Back