Rate my funk [TRACK]!

Rate my funk [TRACK]!

• Slecht! een 3

Stemmen: 8 40,0%
  • zeer matig een 4

Stemmen: 3 15,0%
  • mwah een 5

Stemmen: 3 15,0%
  • wel aardig 6

Stemmen: 4 20,0%
  • leuk! een 7

Stemmen: 0 0,0%
  • Vet!! een 8

Stemmen: 1 5,0%
  • Supervet! een 9

Stemmen: 1 5,0%

• Totaal aantal stemmers
    20
link is dood :stupid

ik vind het meer een persiflage op funk...de funk cliche's zitten erin (orgeltje, trompetje, iemand die wat roept) maar ik vind het niet FUNKEN.

Het is inderdaad meer een beetje een collage van funky samples, en het geheel is een beetje onsamenhangend en mist karakter/ziel. Sorry, maar ik vind 't niet meer dan een kleine 5 waard.

Die stemmetjes zijn echt vervelend, sorry. Ze liggen ook niet echt in het geheel. Zet ze iets zachter. De beat vind ik ook allerminst funkie.Nee, ben niet echt enthousiast.

me reply klinkt niet echt positief, maar misschien moet je het in een andere hoek zoeken. De track komt enigzins licht geforceerd over.

Nou ik weet mn plek weer ;{
Nee hoor geeft niet, ik ben het wel met sommige kritieken eens, zoals die stem vind ik aan de ene kant wel tof erin, maar aan de andere kant vind ik hem een beetje irritant.
Verder merk ik op dat als je het woord FUNK gebruikt, dat mensen het dan 6 x erger onder de loep nemen, om zo hard mogelijk te beweren dat dat het niet is. 't is een beetje heilig. Ik snap wel dat het woord vaak gebruikt wordt als het echt niet van toepassing is, maar dit nummer is toch echt wel een funky sound. Je kan het goed vinden of niet, maar wat is het anders?
En met sampletje aan sampletje uit, ben het ik ook wel gedeeltelijk eens, maar goed, dat gebeurd zo vaak in nummers.
Het klopt ook wel dat sommige samples niet helemaal sync lopen, dat weet ik ook wel, maar ben eigenlijk te lui om het strak te laten lopen. Dit zou ik wel doen, als ik echt iets met het nummer zou willen doen. maar dat kan ik maar beter niet doen denk:eureka:
En geforceerd?? tja 't is de eerste keer dat ik een funk track probeer te maken, dus dat zou weleens kunnen kloppen. Maar ik vind het wel leuk om te doen, dus ik zoek het ook in een andere hoek, maar moet je gelijk stoppen als iets niet meteen lukt? En ik vind persoonlijk deze track best wel aardig klinken.
Maar kunnen jullie ook vertellen waarom het niet funked dan? 't is een persiflage op funk, maar hoe denken jullie dan dat het meer gaat funken? nou in ieder geval bedankt alvast!

Back