Cubase Sx probleem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Erathus

Ingeburgerd
Hoi hoi! :)

Ik heb een probleempje met cubase sx:
Telkens als ik mijn song laad verliest ie zijn instellingen van programma naam van zijn midi tracks. Eigenlijk niet bij alle midi tracks maar alleen bij sommige... Soms heb ik wel het geluk dat het juiste programma uitgekozen is maar dat de naam dan totaal verkeerd is.

Er valt dan zoiets te lezen als temp E21 (voor mijn Triton)

Indien er iemand een ideetje heeft wat ik daar aan kan doen, of wat de reden is..

Thanx & greetz..
Vinny

Origineel geplaatst door The Unholy
Ja, dan denk ik aan twee dingen: illegale versie of verkeerd geinstalleerd...

Wel, voor het ogenblik nog niet legaal. Maar daar ik voor de som gelds best wil weten wat ik heb .... (nu blij wijsneus :-))
Btw, ik verdien geen geld met muziek, ben er wel flink mee beizg en vindt dat met de release van QBase SX 2 het product zijn geld waar wordt.

Anyway, tussen nu en 2 maand heb koop ik me de SL versie daar ik grotendeels met midi werk. :engel:
de audio gebruik ik juist om mijn eigen opnames te doen.

Optie waar je vergeten aan denken hebt: verkeerd definitie script. Maar ik weet de fout niet :-(
Herinstalleren helpt niet... Done it before..

Alléz, in elk geval thx voor de input!
Vincent

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Synthforum.nl is er niet voor ondersteuning van niet legale software. Indien je wilt weten of de software je iets brengt kun je bij Steinberg een demo downloaden, en support vragen aan Steinberg stellen

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back