Trackje met agressie :)

Raph

LAAG
Raph - examens
Tja wat kan ik ervan zeggen... Heb morgen me examen en moest ff wat anders doen dan leren. :)
Zit lekker wat agressie van me in.

:doei:

zo weer leren :gaap:

- De drums zijn stuk ruimtelijker in de mix dan de synths, wellicht de synths ook wat ruimer erin zetten zodat het wat meer als een geheel klinkt.
- Ik hoor in de sample van de drum (waarschijnlijk die clap achtige sample) vanaf 0:00 een raar klikje, clipping artifact of in golf geknipt per ongeluk ?

Voor de rest vink hem goed geslaagd, kluister hem voor de 3e keer inmiddels terwijl ik dit type en is nog niet vervelend aan het worden :okdan:

Thanks cyble,

Je hebt gelijk over die synth...kheb dr denk ik wel een truukje voor :)
Dat rare klikje hoor ik alleen niet hehe.

greetzz

ik heb ook een paar keer geluisterd. kvind hem wel goed :dj:
hoe krijg je die kick zo strak als ik vragen mag?

lekker nummer. Vind dat filter effect voordat je de synth erin gooit misschien niet helemaal oké. Later in het nummer wel. Wat heb je gebruikt voor die synth? (voorzichtige gok: als het geen software is misschien een novation?)

isnieZot bedankt,
Tja die kick heb ik dik gecompressed en beetje geEQ'd...verder is die met T-racks nog iets beter tot zn recht gekomen.

Hazes thx,
dat filter effect is zeg maar een tijdelijke beperking van mijn creativiteit.(ik wist ff niks anders en klonk leuk ;) )
Over dat synthje mag je doorgokken :halleluja...het is geen hardware.

Ik hoor het nog wel...:okdan:

Zo, je gaat lekker 8)

Veel sterkte, ik doe morgen ook examen :) Als ik de afgelopen weken net zo goed bezig was geweest met leren als met muziek zou ik me geen zorgen maken :p Stress is inderdaad goed voor de creativiteit...

Welke compressor heb je over je drums gegooid btw..?

Cas

Lekker freaky nummer!

Ik vind die filtersound lekker klinken , alleen zou ik hem niet zo vaak gebruiken.

Het begin is sterk. Alleen slaat na 3 minuten de verveleing toe en gaat het op een demo lijken van 1 of ander filter
apparaat of synth.
Ik mis ook een beetje middenfrequenties. Het laag en hoog zijn rijkelijk vertegenwoordigd, behalve het middengebied.
De crispysounds zijn lekker, alleen vind ik wel dat daardoor de kick en bass wat ondergesneeuwd wordt.
Maar al met al een lekkere track

groet Cat@!:okdan:

Distorted Boy thx dude...jij ook sterkte,
Bij het mixwerk heb ik vintage warmer op de drums gebruikt.

eruk :okdan:

Catalunya bedankt en je hebt een punt.
Voor een verandering van de filter zoek ik ff door
En na het luisteren op de koptelefoon snap ik wel wat je bedoeld met weinig mid...:)Ik werk al jaren met multimedia boxen een subje dus vandaar ;)

Roept u nog maar :dj:

Origineel geplaatst door Raph
Distorted Boy thx dude...jij ook sterkte,
En na het luisteren op de koptelefoon snap ik wel wat je bedoeld met weinig mid...:)Ik werk al jaren met multimedia boxen een subje dus vandaar ;)

Ja ik luisterde ook via de hoofdtelefoon. Veelal zijn bij een gemiddelde hoofdtelefoon de mid frequenties duidelijk waarneembaar.

Succes met je track verder:doei:

Leuke Track :okdan:
En is die synth toevallig: Vanguard?

Nice, nice, nice!

Lekker nummer voor op een feesje te knallen!

klinkt best cool :)

je hebt het geheel dnek ik alleen iets te stevig door t-recks gehaalt waardoor de beat wat onderdrukt
word zodra die bassline erin komt. je zou ook de delay op je baasline iets licter kunnen zetten, hij verzuipt bijna in de echoherhalingen ;)

die bassline geluid klinkt trouwens wel heeeel erg dik voor software,
sta daar zelf als software producer zelfs van te kijken!

en ik weet ff geen softsynth te benoemen die zo zou moeten klinken op de novations na die hebben
redelijke acid geluiden erin zitten

die kick vertraagd je track wel enorm vind ik, maar misschien was dat ook je bedoeling :)

Back