Kijk, de kwaliteit van de mastering kan een stukje beter maar moesten ze dit spelen waar ik uitga zou ik toch effe gaan kijken welke plaat het is moest ik in de buurt van de Dj staan .. Nice anyway.
Van vijf nieuwe tracks op het forum die ik net achter elkaar gehoord heb gaat mijn linker voet met DIT nummer wel op het ritme mee bewegen --> lekker dus.
ik ben het helaas wel met Frederik654 eens dat het nummer wel wat mastering kan gebruiken.
En misschien wat distortion op sommige geluiden zat ik te denken??
Maar goed...Je moet ook wat negatiefs te melden hebben
Qua mixage denk ik dat je de compressie wel erg strak hebt staan. Krijg je teveel last van hoge frequenties die je erbij bouwt. En gaat het scheller klinken.
De ritmes zijn lekker, maar klinken soms wat droog. De lead vind ik een beetje los liggen van de rest, waarschijnlijk door de reverb (?) die er overheen zit. En in die melodie mag wel iets meer variatie. Maar met een beetje mastering e.d. is dit een lekker strak plaatje!
Het ritme loopt als een trein en zonder het verder over mastering te hebben zou ie 't op de vloer wel goed doen. Persoonlijk zou ik een andere hi-hat kiezen, deze vind ik te ruw. En een ietsiepietsie meer variatie (in de lead) zou ook welkom zijn.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.