Duart Jansen
Movin'and Groovin'
ik wil graag mijn s3000xl uitbreiden met een zipdrive...afijn beter gezegd: ik pleur mijn discdrive eruit en plaats er een zip voor in de plaats gezien ik hoorde dat dat mogelijk was,maar nu heb ik dus al een interne zipdrive maar weet ik niet welke connector er voor de scsi wordt gebruikt...iemand die z'n s3000xl wel eens heeft opengemaakt om hetzelfde te doen of iemand die tekeningen heeft of connector beschrijvingen van een s3000xl?
ik heb 2 connectoren gevonden die zich zouden kunnen lenen voor scsi overdracht intern,namelijk een zwarte onder het outputboard die dus de normale scsi breedte heeft van scsi connectoren voor intern gebruik,en een smallere die zich aan de voorkant bevind (vlakbij het voorpaneel dus) iemand die het weet mag het zegge... ik heb een foto van die zwarte connector bijgevoegd....
ik heb 2 connectoren gevonden die zich zouden kunnen lenen voor scsi overdracht intern,namelijk een zwarte onder het outputboard die dus de normale scsi breedte heeft van scsi connectoren voor intern gebruik,en een smallere die zich aan de voorkant bevind (vlakbij het voorpaneel dus) iemand die het weet mag het zegge... ik heb een foto van die zwarte connector bijgevoegd....