spectrasonic trilogy op meerdere compu's??

michielhemmer

Stamgast
ik zit er over na te denken om trilogy van spectrasonics te kopen (bij feedback nu voor 250euries) mijn vraag is:
kan ik het programma ook nog op een andere pc installeren (ik werk namelijk samen met iemand) of zit er een beveiliging op zoals bij cubase sx. we wonen in het zelfde pand dus het blijft binnenshuis hahaha

als iemand hem voor minder heeft gezien ook graag ff reageren........thanks:)

What if I need more than one install for laptop use, if my hard drive crashes or if I get a new computer?
Not a problem...our web site is available around the clock to handle these situations immediately. It's very easy to do it online and you'll always be able to get the authorizations that you need for your computers from Spectrasonics.

van de spectrasonics-site

:)

ja ik heb het gelezen en heb ze nu ook die vraag gesteld (dat ik met 2 computers werk) wil toch wel ff van hun horen dat het goed zit anders kom ik in de knoei met mijn producties. (heb geen geld om er twee te kopen)

"Wij" zijn zelf in het bezit van Stylus draaiende op 2 computers. Je moet opgeven dat je de plug-in op een laptop wilt draaien om een 2e code te ontvangen en dit gewoon op je 2e DAW installeren, dit werkt met Stylus.

gr. Kazz
:okdan:

Back