Zijn er hier ook meisjes? Synthdating.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario010

kijk diep in mijn ogen
Beste mensen,...

t zal toch niet zo wezen dat anno 2004 er alleen maar mannelijke synthforumleden zijn he?

Als je een meisje bent laat t dan ff weten,..
(Nee ik heb al een lieve vrouw en een kind dus als je mijn aantrekkelijke avatar wat vindt,...
jammer voor je,..te laat.)
En als je je af en toe verkleed als een meisje wil ik t ook graag weten!!!!

Grtz Mario010

der zijn al verschillende threads over dit onderwerp en er zijn er maar weinig. Waarschijnlijk doordat dit forum vol zit met vrouwonvriendelijke opmerkingen of plaatjes van 'knoppen'.

Maakt het sowieso uit welke configuratie de synthliefhebber heeft?
Lekker belangrijk. We zijn hier toch om over synths te ouwehoeren?

Anders: www.onehello.com. Veel succes.

Trouwens: inderdaad opvallend dat personen die zèlf 'knoppen' menen te moeten plaatsen, zich òòk beklagen dat hier zo weinig dames zijn... :confused:

en dan gaan we ons afvragen waar de meisjes op dit forum zijn...:o:

Heren, heren...

Twee dingen goed begrijpen:
1 dit is een synth forum, dus dat is het onderwerp en
2 tegenwoordig zijn de meeste vrouwen totaal niet ondersteboven van de toespelingen die hier gemaakt worden. Ze vinden het nogal flauw. Ik ben best wel wat gewend, maar soms als ik met een aantal vriendinnen (niet minnaressen!) doorzak, dan sta ik versteld van de gepeperde opmerkingen die over de tafel vliegen. Een havenarbeider zal ervan kunnen blozen.

Dus threads als deze hebben totaal geen zin...

Wout

ik dacht dat morgen pas de "oude thread omhoogschop dag" was....:z

hehe :)

met al die mannen hier mag je niet overdreven hetero zijn denk ik wil je iemand scoren :D
maar inderdaad, men komt hier niet voor de date denk ik. :)
eerder voor de synths, de synth-buddys en heel eventueel voor een paar kameraden
met dezelfde afwijkingen? :D :D

greetz

cloudy

Ik zou eigenlijk iets willen posten waarom ik hem gesloten heb ( kijk ook naar Wout's post) , maar dat mag niet, want dan zijn wij namelijk laf en maken wij misbruik van onze machtspositie.. ;) Daarom doe ik het niet! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back