Emphased Reality - So Long (E.R. Remake) www-edit

Thomazz

Decibel Device
Hallo

Ik kom niet zo heel vaak op synthforum maar ik acht laat ik er maar weer eens een trackje horen. Ik had een tijdje terug een nummer gemaakt (heeft niet op dit forum gestaan) , leuk melodietje maar de uitwerking zoog. Dus ben ik em overnieuw gaan uitwerken, deze versie is dus de overnieuw uitgewerkte versie.

Omdat ik geen risico's wil nemen heb ik er een www-edit van gemaakt dus de kwaliteit is niet top maar daar moet je ff doorheen luisteren ;) ik heb de track gemaakt met Reason 2.5.

http://members.lycos.nl/ddto/So%20Long%20(E.R.%20Remake).mp3

Alvast bedankt voor de (eventuele) reacties! :halleluja

Laatst gewijzigd:
enkel met reason gedaan? vet hoor man! :halleluja

klinkt als rustig trance-nummer, zoiets dat je in de club draait na een hevig nachtje, waar je nog lekker op kunt
dansen, maar ook een beetje op kunt chillen!

structureel gezien klinkt alles in orde,
geluiden lukken goed samen
mix klinkt goed
[volgens mij dan]

meer van dit!!!
:okdan:

Erg leuk zeg :D Zeg, wat heb je voor je strings gebruikt..? Want ik slaag er in Reason nooit in om een goede string te bouwen :/ Of heb je een van de samplers gebruikt..?

Cas

Enkel reason ja, die strings komen idd uit een sampler maar met reason kan je hele mooie strings maken hoor, kloot maar eens wat met de Malstrom (ga eventueel opzoek naar presets).

thanx voor de comments :okdan:

Nou, sorry maar vind het verre van bijzonder. Wel leuk gedaan maar niet meer dan dat. Gewoon trancy behangmuziek, waar je volgens mij niet bepaald een www-edit van had hoeven maken.

En om duidelijk te maken dat er niet door "anti-trance oren" naar geluisterd is. Ik heb zeven dagen per week een vrouwelijke trance-liefhebber in huis en haar reactie was: "Zelfs als dit van Tiƫsto was zou ik er nog niks aan vinden".

Mijn excuses voor deze negatieve kritiek, maar gezien de bovenstaande reacties brengt dat de opiniepeiling weer wat meer in balans ;)

thanx Nick en Mike

maareh, ik heb het niet echt als een tiesto track bedoeld, meer iets in de richting van Markus Schulz ofzo ;)

Back