het gaat allemaal te traag voor mij.
je kunt wel lang iets herhalen zonder breaks te maken enzo, maar dan moet het wel heel goed klinken
en de bas in het begin is niet echt super funky of dat het alle mensen juichend en gillend op de dansvloer uit hun dak laat gaan.
ik denk eerder dat het zo lang duurt dat mensen in een discotheek na 2 minuten denken: ik ga even pissen. of: zooo even een drankje halen. dat moet je niet hebben.
luister als voorbeeld even naar dit:
http://217.158.65.110/MP3/SF143540-01-01-01.mp3
het is niet helemaal dezelfde stijl, maar hier gaan mensen wel op uit hun dak, mede omdat er voortdurend iets gebeurt.
dat houdt mensen wakker en alert. je kan dat doen zonder mensen uit het soort trans te halen waardoor ze blijven dansen (als je daar bang voor was).
in je track zitten alleen geleidelijke overgangen. soms moet je even iets radicaals doen om mensen er bij te houden.
misschien maak jij je muziek niet voor de dansvloer maar voor in de huiskamer of auto. juist dan zul je iets aan de eentonigheid moeten doen.
dat is wat ik vind. neem het niet als een belediging maar als een tip waar je iets aan kunt hebben.
wouter.