tg 500 wat maggie kosten ?

theiz

Redelijk lid
Hallo

Ik wil mijn tg 500 inruilen bij de aankoop van wat andere dingen, in de veronderstelling dat dat altijd wel iets meer krijgt er voor al je een fixe aankoop er tegen over stelt. Helaas helaas krijg ik er maar 125 euro voor.

Is deze prijs redelijke, of denken jullie dat ik hem via dit forum of andere web veilingen voor meer geld weg kan zetten ?

thnx

theiz

Re: tg 500 wat maggie kosten ?

Origineel geplaatst door theiz
Hallo

Ik wil mijn tg 500 inruilen bij de aankoop van wat andere dingen, in de veronderstelling dat dat altijd wel iets meer krijgt er voor al je een fixe aankoop er tegen over stelt. Helaas helaas krijg ik er maar 125 euro voor.

Is deze prijs redelijke, of denken jullie dat ik hem via dit forum of andere web veilingen voor meer geld weg kan zetten ?

thnx

theiz

125 is m.i. aan de goedkope kant...dat ding klinkt namelijk erg goed....maar ja, hardware doet het slecht tegenwoordig dussss.....hoewel je het natuurlijk altijd hier kan proberen...

Dat vind ik altijd zo jammer, dat hardware zo in waarde daalt. Had ik beter trompet kunnen gaan spelen. Koop ik 1 trompet en kan ik daar de rest van mijn leven op kunnen spelen ;)

NEwayz, ik dwaal (weer) af!, Ik heb ook een TG500 gehad die ik een half jaar geleden via marktplaats heb kunnen verkopen voor 210 euri aan een gast uit australie (vraag me niet hoe hij op de site is gekomen).
je kunt in ieder geval meer dan die 125 euo krijgen.

Op bv muziek.2dehands.nl en marktplaza.nl en marktplaats (waarde onder de 200 euro is gratis anders betaal je 6 euro) en dit geweldige forum kun je gratis advertenties plaatsen, dus succes.

greets,

Satish

--------------------------------
professional musicians can use 95% of their instrument. People in native tribes were found who use only 5% of their instrument. But that 5% nobody's ever heard of...

Back