[hardcore]Audio Scum - Dark Analog

k vind t best een strak nummer. goede intro en echt een duistere atmosphere....iets waar ik heel slecht in ben =(
Goede bassdrum en genoeg variatie zodat t nooit eentonig wordt. Ik had alleen verwacht dat je na +/- 3 minuten nog iets met die synth zou gaan doen of daar over nog een duister geluidje of ietsdergelijks....dat was ook het enige waar over ik iets negatiefs wil zeggen.
goed werik in ieder geval!!
:okdan: :mega:

De titel doet de track eer aan, originele track ook, lekkere drums.
Misschien met die synth wat doen bij de 3 minuten...maar hij is zeker vet!

Ik dacht ook zoiets. Op 2.53 een break erin, die doorloopt (string/pads out - zware/dark synth in) en opbouwt tot 3.15, waar nu het eind begint.

Als de break dan op zijn top zit, dan beats+string/pads erbij. Misschien string/pads na 64 beats even de hoogte in en even alles uit de kast (crashes etc.) voor 32 beats of zo. Dan pieken, inklappen en het einde zoals nu.

Niet eerder beginnen met de synth... de track is namelijk tot dan spannend genoeg (misschien iets meer 'aankleden' met iets minimaals) en even een korte piek lijkt me juist wel origineel.

Verder mis ik een gruwlijke en scary stem voor de tweede break en een wat meer ingetogen variant voor de eerste break.

De sound kan ik niet al teveel over zeggen omdat ik op mijn laptop zit. Maar daarop komt ie erg lekker over.

Hoop dat je er wat aan hebt... succes ermee!

wat hiervoor al gezegd is idd het einde break doortrekken laten pieken etc hehehe

je zou ook wat in je uitmix kunnen doen vind ik :

de lo-cut knop indrukken voor de synthgeluiden op je mixer
klein beetje fris hoog aan die string geven
wat laag erbij draaien op je mixer voor je kick

voor de rest best cool trackie :okdan:

Vet

Vet

Vet en Lekkah! Maybe een duister stemsempeltje hier en daar, en klaar is Klara.......vette freaky Rolls zitten erin........
Minimalistisch kan zoooo mooi zijn......

Later8>

Vindt dat er weinig gebeurd in dit nummer. De melodie vindt ik een beetje storend, klopt in mijn oren niet helemaal..

Verder klinkt ie wel goed opzich.

Back