mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Christov
ziet er gezellig uit Java!

maar ik zie wel je crates maar geen turntable :confused:

iig ik krijg weer zin om te diggen :D

En ik krijg zin om iemand Nederlandse les te geven ;)

Origineel geplaatst door Christov
ziet er gezellig uit Java!

maar ik zie wel je crates maar geen turntable :confused:

iig ik krijg weer zin om te diggen :D

Kijk is rechts naast m'n MPC ;) ja ik weet het het is alleen een speler geen DJ ding though :) als ik maar kan samplen :)

Origineel geplaatst door synthiaks
Ik heb de scoop amper gebruikt dus ik zou het niet weten. Soms denk ik wel eens dat er bliepjes uit komen maar dat kan ook ergens anders aan liggen :peukie: Ik heb hem gekocht om m'n vco's en filters juist mee af te stellen maar moet nog een beetje uitvogelen hoe en wat. Tis wel space om naar te kijken:D

Als je niet weet hoe een scoop te gebruiken; lees dan dit even:

http://docent.hogent.be/~pvte387/projects/00scoop.pdf

De auteur is mijn prof analoge elektronica :okdan: .

Nog meer eventuele nuttige info (van een andere docent):

http://docent.hogent.be/~chey145/2/cae/componenten.html

Hier mijn (krimpende) set-up:
Moet je het niet zo warm wassen! :D
ziet er wel lache uit: analoogje hier, analoogje daar, hee een ems, zo een synthex en een triton. Triton? Ja dus.... :)
als je toch zo bezig bent, waarom geen analog-only...

Mijn totaal uitgeklede studio

Mijn totaal uitgeklede studio

Hierbij mijn totaal uitgeklede studio, alleen de Yamaha CS1X, de Roland XP30 en de Boss BR1180CD zijn overgebleven.

Phochos:D :dubbel:

Het nieuwe modulaire hoekje:peukie:

Attachments

• digiaries.jpg
    digiaries.jpg
    91,8 KB · Bekeken: 115
Aries 8-stepsequencer, patchbay en S&H/clock/noise generator

Attachments

• digiariesclose.jpg
    digiariesclose.jpg
    79,3 KB · Bekeken: 111
Re: Mijn totaal uitgeklede studio

Re: Mijn totaal uitgeklede studio

Origineel geplaatst door phochos
Hierbij mijn totaal uitgeklede studio, alleen de Yamaha CS1X, de Roland XP30 en de Boss BR1180CD zijn overgebleven.

Ziet er lekker zomers fris uit, Phochos!

Die houten kast past mooi bij die tegelvloer. ;)

Het nieuwe modulaire hoekje:peukie:

Wat voor een modulair systeem is dat precies, synthiaks??

Phochos:D

Ik zal verder geen foto plaatsen, maar naast de spullen die op de foto staan, zijn ook de HFG BJ76 synthmodule (was ik vergeten neer te zetten) en de Yamaha DX200 (koop niet doorgegaan) ook in de studio blijven staan. Omdat mijn grote mixer verkocht is en ik nu niet meer voldoende aansluitmogelijkheden heb, komt er nog een Behringer UB502 mixertje bij zodat alles aangesloten kan worden.
Hierna komt er echt niets meer bij in de studio, ik heb besloten dat ik nu maar tevreden moet zijn met de aanwezige spullen.

Hierna komt er echt niets meer bij in de studio, ik heb besloten dat ik nu maar tevreden moet zijn met de aanwezige spullen.

It's like Deja Vu all over again....

:P

Wat voor een modulair systeem is dat precies, synthiaks??

Onderste is een Digisound 80 en de bovenste is een Aries:peukie:

Ik zal verder geen foto plaatsen, maar naast de spullen die op de foto staan, zijn ook de HFG BJ76 synthmodule (was ik vergeten neer te zetten) en de Yamaha DX200 (koop niet doorgegaan) ook in de studio blijven staan. Omdat mijn grote mixer verkocht is en ik nu niet meer voldoende aansluitmogelijkheden heb, komt er nog een Behringer UB502 mixertje bij zodat alles aangesloten kan worden.

Kun je je niet ergens aanmelden om van je passie je werk te maken,mischien dat je er ook nog wat centen uit ken slepen. Gewoon je aanmelden voor een job bij Roland of ietrs dergelijks.

Onthoud een mens is nooit tevreden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back