mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D'r is niet veel veranderd hier, behalve de toevoeging van een Korg Karma en het verwijderen van een Juno 106. Oh, en ik heb het een en ander verplaatst zodat het wat ergonomischer staat. Nou alleen nog een nieuwe PC met TFT scherm want ik wordt niet goed van die enorme lichtbak voor zo recht voor mijn neus en nu houdt ik mijn waffel. Het gaat om de foto's, toch? ;)

Dsc02108.jpg

Origineel geplaatst door phochos
Hierna komt er echt niets meer bij in de studio, ik heb besloten dat ik nu maar tevreden moet zijn met de aanwezige spullen.

Phochos:D

:dubbel:

Vandaar dat je DX200, je Shure Mic en je Behringer mixer alweer te koop staan zeker? ;)

Origineel geplaatst door Marcel D
D'r is niet veel veranderd hier, behalve de toevoeging van een Korg Karma en het verwijderen van een Juno 106. Oh, en ik heb het een en ander verplaatst zodat het wat ergonomischer staat. Nou alleen nog een nieuwe PC met TFT scherm want ik wordt niet goed van die enorme lichtbak voor zo recht voor mijn neus en nu houdt ik mijn waffel. Het gaat om de foto's, toch? ;)

Dsc02108.jpg
Is dat wel handig, je mixer bovenop een orgel? Ziet er gezellig (en bewoond) uit...:)

Ziet er weer overtuigend uit, Marcel... qua gearlist, deze :biertje: niet vergeten natuurlijk!

Origineel geplaatst door Danny
Je hebt wel rommel op je bovenste manuaal van je Eminent liggen, hé ;)

Ik denk dat de correcte frasering is: "hé, je hebt nog een Eminent liggen onder die rommel!" :D

Maar hoe doet de Karma 't, tussen al dat andere synthgeweld?

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Is dat wel handig, je mixer bovenop een orgel? Ziet er gezellig (en bewoond) uit...:)

Haha!! Bewoond is inderdaad het goede woord :D

Origineel geplaatst door Danny
Je hebt wel rommel op je bovenste manuaal van je Eminent liggen, hé ;)

Sinds ik de Eminent heb gesampled gebruik ik hem eigenlijk niet meer zo veel dus hij is nu zo'n beetje het 'handschoenvakje' van mijn hoekje geworden ;)

Origineel geplaatst door Hanz
Maar hoe doet de Karma 't, tussen al dat andere synthgeweld?

Heul goed. Het is een fantastische synth waar ik nog vele uren mee bezig ben voor ik 'm ook maar 'n beetje onder de knie heb. Weet je nog dat ik het eens met je over de Zyklus heb gehad? Het lijkt erop dat die zoektocht over is sinds ik de Karma heb :D

DSC02713.JPG

Mijn speelhoekje...

Yamaha O1X, Korg Electribe ER-1, Korg MicroKorg, Boss SE-50... En een hoop troep :)

Mijn studiootje (oudere foto)

Mijn studiootje (oudere foto)

hier & daar wat wijzigingen inmiddels..

Attachments

• studio[oud].zip
    961,6 KB · Bekeken: 138
...en hoppa, de mjne...

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    69,3 KB · Bekeken: 115
...en het centrale zenuwstelsel...

Attachments

• studio2.jpg
    studio2.jpg
    69,4 KB · Bekeken: 107
Kijk eens aan, een mede W-gebruiker :).

Update :

+ MS2000

Attachments

• stud3.jpg
    stud3.jpg
    62,8 KB · Bekeken: 100
Origineel geplaatst door Ethereal
DSC02713.JPG

Mijn speelhoekje...

Yamaha O1X, Korg Electribe ER-1, Korg MicroKorg, Boss SE-50... En een hoop troep :)

Hehe, die zetel!

Eens je zit kom je er de rest van de week niet meer uit veronderstel ik :D

Re: Mijn studiootje (oudere foto)

Re: Mijn studiootje (oudere foto)

Origineel geplaatst door Zoidsity
hier & daar wat wijzigingen inmiddels..

O ja.. mocht iemand zich ECHT vervelen, dan mag ie mijn foto (dat .zipje) ook wel gewoon hier plaatsen..

:( 'k krijg 'm op één of andere manier nie klein genoeg om te plaatsen.......

:stupid Me SO pc-n00b !!

De studio van zoid (ja ik verveel me 8o) )

Attachments

• studiozoid.jpg
    studiozoid.jpg
    41,4 KB · Bekeken: 102
:D tenk joe, Blinx!

De MS10 incl. MVC4 en BOSS pedaaltje zijn inmiddels dus weg, en m'n rack is wat voller.. etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back