mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
volgens mij was het sarcastisch bedoelt meneer Ypma :D

Origineel geplaatst door Coady
Ik weet dat ik met deze foto heel t forum meteen vreselijk jaloers maak enzo...

Ik hoop dat dit ironisch is want ik ben nu al een half uur te zoeken waar jij die studio ziet. :confused:

Ik zie alleen maar 2 grammofoonspelertjes en een al even oude PC?

Origineel geplaatst door r.5
Ik hoop dat dit ironisch is want ik ben nu al een half uur te zoeken waar jij die studio ziet. :confused:

Ik zie alleen maar 2 grammofoonspelertjes en een al even oude PC?

o mijn god.... je meent t nog ook he :O :confused:

http://www.vandale.nl >> humor en sarcasme ff opzoeken

Bericht door een moderator:
De berichten vanaf 2004.08.21 09:48 zijn vanuit de thread "Studio verbouwing....met foto's" naar deze verplaatst. Gaarne foto's posten in deze thread, geen slow chat.

Een updeetje van mijn crib annex studio:

Attachments

• studio 06-09-2004 2.jpg
    studio 06-09-2004 2.jpg
    37,4 KB · Bekeken: 100
Wie foto's wil zien van mijn installatie of op de hoogte wil blijven van het wel en wee van Phochos, Mindsearch's REvenge en Orion Records. kijk dan op de volgende websites:

www.orionrecords.nl
www.phochos.org

Phochos:D

Hoppa

Hoppa

studio_6-9-2004.jpg

Ik heb eindelijk het idee mijn setup rond te hebben.

909 is vervangen door een Drumstation V2. Smapler is ook weg, geruild tegen een Micromodular (tof, maar er gaan uren in zitten :)). Alles is nu eindelijk aangesloten en ergonomisch is er ook het een en ander aangepast. :)

Sjieke monitoring komt wel een keer....Als mijn muziek dat vereist ;)

Origineel geplaatst door QuincMan
Ja vroeg ik me ook af is die drehbank niet moeilijk te gebruiken op die manier?
Kijk eens helemaal rechts van de foto, het houten laddertje staat er zelfs al!:D

Re: Hoppa

Re: Hoppa

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik heb eindelijk het idee mijn setup rond te hebben.

Goed gevoel geeft dat he ;) Heb zelf ook het idee dat mn setup redelijk "af" is (heb natuurlijk nog wel steeds een wishlist, maar dat is niet noodzakelijk om tracks te produceren).

Leuk synthrack trouwens. Ik zie Juno2, Juno106 en wat staat daarboven ?

Re: Re: Hoppa

Re: Re: Hoppa

Origineel geplaatst door sten
Goed gevoel geeft dat he ;) Heb zelf ook het idee dat mn setup redelijk "af" is (heb natuurlijk nog wel steeds een wishlist, maar dat is niet noodzakelijk om tracks te produceren).

Leuk synthrack trouwens. Ik zie Juno2, Juno106 en wat staat daarboven ?

Een (kleine) wishlist hou je altijd. ;)
Maar ik kan nu inderdaad lekker muziek maken zonder beperkingen (te voelen/ervaren).

De bovenste synth is een SH-101. :luv:

Mag ik vragen waar je die tafel-rack hebt gehaald? Ik heb nu m'n 01v op een nogal lompe plaats (moet de Ion ook nog ergens kwijt kunnen ;) ), en 2 van die dingen zouden geweldig zijn om de Virus en de Q naast elkaar te hebben.

Origineel geplaatst door Yoozer
Mag ik vragen waar je die tafel-rack hebt gehaald? Ik heb nu m'n 01v op een nogal lompe plaats (moet de Ion ook nog ergens kwijt kunnen ;) ), en 2 van die dingen zouden geweldig zijn om de Virus en de Q naast elkaar te hebben.

Deze komt bij Peter Verspuy vandaan en het is van Quiklok. De meeste muziekwinkels hebben wel zulke racks in het assortiment.
Waarschijnlijk passen je Q en Virus in één rack.

En nu weer foto's! ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back