Slipperman
Rooibosje iemand?
Origineel geplaatst door enlil
En de rest van de instrumenten:
dat didgeredoos of shakers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En de rest van de instrumenten:
Shakers?

Origineel geplaatst door Hover
Inderdaad, er zijn shakers die er ongeveer uitzien als didgerido's maar deze zijn (meestal) even breed over de ganse lengte. En, zoals de naam al doet vermoeden, moet je ze shaken .... shake it baby![]()
Origineel geplaatst door iunowhu
Mensen, wat een spullen...
Liet 't aan m'n vrouw zien. Ik zeg, moet je dat 's zien en dan zeg je dat ik veel heb.
Dat idee van die 19" beugels tegen de poten aan geschroefd onder de tafel is wel heel gogum.
Ik heb zelf net een 19"kast gebouwd met al m'n spul erin. Is gemaakt van Beton Plex, omdat dat al zo'n mooie kleur en afwerking heeft. Het is kaars recht en super sterk. Ik wilde m'n apparatuur kunnen verrijden, zodat je 't makkelijk weg kunt rijden als je achterin wat kabels moet veranderen. Ik heb nog een hoop Beton Plex over en wil daarmee een soort planken rek maken bovenop de 19" kast.
Wil zelf ook een Mac kopen en van de PC af. Het word waarschijnlijk een G5 met Logic 6. Draai op 't moment alleen de Minimoog-V op de PC met een Audiophile geluids kaart.
vandaar de reactie van je vrouw hahaOrigineel geplaatst door iunowhu
Mensen, wat een spullen...
Liet 't aan m'n vrouw zien. Ik zeg, moet je dat 's zien en dan zeg je dat ik veel heb.
Dat idee van die 19" beugels tegen de poten aan geschroefd onder de tafel is wel heel gogum.
Ik heb zelf net een 19"kast gebouwd met al m'n spul erin. Is gemaakt van Beton Plex, omdat dat al zo'n mooie kleur en afwerking heeft. Het is kaars recht en super sterk. Ik wilde m'n apparatuur kunnen verrijden, zodat je 't makkelijk weg kunt rijden als je achterin wat kabels moet veranderen. Ik heb nog een hoop Beton Plex over en wil daarmee een soort planken rek maken bovenop de 19" kast.
Wil zelf ook een Mac kopen en van de PC af. Het word waarschijnlijk een G5 met Logic 6. Draai op 't moment alleen de Minimoog-V op de PC met een Audiophile geluids kaart.

Origineel geplaatst door Catscan
Nice.....staat dit in de huiskamervandaar de reactie van je vrouw haha
off topic: hoe liggen de prijsen van vintage gear in au?
Origineel geplaatst door bikkel
Ik zie daar toch flink wat MKS'en in het rack hangen, of niet?![]()
Origineel geplaatst door iunowhu
Zijn er maar twee; de MKS70 en 80. De rest is een JD990 en een D550.
Origineel geplaatst door Drifter
Hier is mijn bescheiden hobby studiotje.

Origineel geplaatst door phochos
Bescheiden studiotje????
Mooie apparatuur, Drifter.![]()
Phochos![]()

Origineel geplaatst door smackos
Mijn nieuwe aanwinst
![]()
Kan ik eindelijk Nick Rhodes nadoen![]()