mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door QuincMan
Beide mooie studios

@Ross: is dat een dn-s1000

yep, dat is er een. Moet zeggen dat ie wat tegenvalt. De basis functies zijn prima zoals alle denons. Alleen die scratchfunctie werkt dus voor geen meter. Onder de schijf zitten van die drukknopjes. Om te scratchen moet je vrij hard op de schijf drukken. Duw je te zacht, reageert ie niet. Daarnaast verspringt ie snel tijdens het backque-en. Voor het vinyl gevoel is de pioneer 800 en 1000 of de numark cdx toch nog veel beter!

Maar heb m niet gekocht ofzo, ik werk voor een bedrijf dat achter www.djgear.nl zit, dus krijg geregeld wat nieuwe gear mee om te reviewen.

@ omc

dat was een puik idee om vloerbedekking op je tafel te plakken.

Alweer eeeeeeeuwen geleden dat ik hier voor het laatst fotos neerplakte, ook alweer een tijdje geleden dat ik echt actief ben geweest hierzo, maar we zijn er weer... dus meteen maar weer ff wat fototjes :)

Eigenlijk is er wel behoorlijk wat veranderd het laatste halfjaar, de meest ingrijpende verandering is toch wel m'n Quiklok Z-600 bureau/kamerverbouwing geweest, maar alles staat nu prima zoals op de onderstaande foto's te zien is.

pic_studio1.jpg

pic_studio2.jpg

pic_studio3.jpg

pic_studio4.jpg

pic_studio5.jpg

In de toekomst misschien nog een Behringer BCR-2000 erbij (ik zeg misschien maar ik ken mezelf al langer, die gaat er gewoon komen:D ) en ik ben nog opzoek naar wat etnische percussie en geluiden... maar voor de rest vind ik m'n setup prima zo :)

Ik heb vandaag eens een klein tafeltje in elkaar gezet, waar ik mijn beeldschermen en speakers op neer heb gezet. Nu kan ik daaronder netjes mijn JX-10 kwijt, zodat ik tennminste makkelijk kan spelen en de muis bedienen tegelijk.

Overzicht01.jpg

Overzicht02.jpg

Overzicht03.jpg

Rack01.jpg

edit: gaar gedoe met die maximum data-limiet

Laatst gewijzigd:
@Solid_Snake, vind je het niet lastig, je mixer zo ver van je monitoring vandaan? Of doe je je eindmix op de computer?

Origineel geplaatst door OnAcid
Wat is dat voor apparaatje op de Alpha Juno? Een soort programmer?

Mhhhhhhh..........lijkt me van niet :confused: . Volgens mij komen er jack's uit.

@Solid_Snake: Mooie evenwichtsoefening die toren van minimum 10U hoog en die platenspeler op je PC. :D
Misschien is het wel tijd voor een rackje? Idd ook een rare positionering van je monitors. :confused:

Wel een goede instrumentenkeuze! :okdan:

Origineel geplaatst door smackos
Mooie gordijnen.

Erg russisch.

:D

Die zijn nog van de vorige bewoonster. Functionaliteit boven schoonheid zal ik maar zeggen.

Origineel geplaatst door r.5
@Solid_Snake: Mooie evenwichtsoefening die toren van minimum 10U hoog en die platenspeler op je PC. :D
Misschien is het wel tijd voor een rackje? Idd ook een rare positionering van je monitors. :confused:

Wel een goede instrumentenkeuze! :okdan:

Dat rack... onderaan staat het diepste apparaat, en het wordt steeds onderdieper naar boven toe. Het staat dus wel stevig.

Ik heb overigens wel een rack, maar dat is zo'n ding waarbij de bovenkant draaibaar is, zodat je er verticaal spullen in kan zetten, en horizontaal een mengpaneel ofzo. Maar dat is dus nogal groot, en zoveel ruimte heb ik niet.

En mijn mixer staat niet erg ver van de monitors af hoor, ik schuif mijn stoel 10 cm naar achter, en dan kan ik erbij.

De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Na een grote periode van kopen, verkopen en ruilen heb ik nu eindelijk de studio met apparatuur erin die ik niet meer ga wegdoen (IK LAAT HET ECHT NU HIERBIJ!!!!!!!!!!!!!!!).

Phochos:D

Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Phochos,

gefeliciteerd met het vinden van je ideale setup na zo'n lange zoektocht!

-C-

Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Re: Re: De W.A.H.-Studio eindelijk compleet

Origineel geplaatst door C738
Phochos,

gefeliciteerd met het vinden van je ideale setup na zo'n lange zoektocht!

-C-

Merci!!:D

Sorry en misschien ben ik erg sceptisch maar ik geloof er helemaal niets van.....zullen we een polletje houden ??? 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back