mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
C738's herriehokje

C738's herriehokje

Zo zie je het vanuit de deuropening
overview.jpg

Mijn 777 en MPC, trouwe werkpaardjes :)
777MPC.jpg

De mixer, een mackie 1604 VLZ
mixer.jpg

Een kistje met apparaatjes
case.jpg

De juup 6!
jp6_1.jpg

De CS1x die nu effe niets staat te doen
cs1x.jpg

Monitorspeaker met mijn coole hoedje
spieker.jpg

En de knoppendoos van waaruit ik de sampler, quadraverb, mks50 en superbassstation tweak
BCRangle.jpg

-C-

C738 wint de befaamde "Officiele SF Psychedelische Gordijn Wisselbokaal"! Gefeliciteerd!

Het is trouwens ook wel eens leuk om de studio's te zien van mensen waar ik spullen mee geruild heb en van gekocht heb.. :) Zo zie ik bijvoorbeeld bij Musiquence m'n oude MC-09 staan waar ik zijn DBX 266 voor terug heb gekregen.. En ik zie bij C738 geen Polymorph meer staan.. ;)

Dus je vermaakt je nog steeds met de eerste Leeuwarder 09, Ethereal? (Aldus de man die er de kassabon nog van heeft liggen.)

Origineel geplaatst door sander
Hee C738, jij hebt zeker wel een tekort aan kanalen op je mixer of niet?

10 uit de sampler, 1 uit de 777, 1 uit de mks50, 1 uit de superbassstation, 1 uit de jupiter en 1 kanaal van de compressor gereturned op een kanaal maakt 15. Ik heb nog een kanaal over!
De CS1x is puur als controller in gebruik op het moment in combinatie met de BCR. zo heb ik alles bij de hand :D

-C-

Origineel geplaatst door Hanz
C738 wint de befaamde "Officiele SF Psychedelische Gordijn Wisselbokaal"! Gefeliciteerd!

Eigenlijk zijn het 'grand foulards' voor over je bankstel. Maar mijn bankstel is veel te funky om onder die dingen te verstoppen. Ik heb eentje voor de luxaflex gehangen om al het licht naar buiten te dempen. Misschien dat ik de 2e tegen de muur achter de speakers hang. Lekker spacy :).

-C-

Ems keyboard sequencer (ks)
Kawai s100p
Kenton pro-2000
Synthi A (ks)
Korg Triton classic
Arp Odyssey mk2
Microwave 1

Attachments

• afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    72,3 KB · Bekeken: 103
boven op de plank een Ems 2 voltage random generator (geweldige toevoeging als je een synthi hebt!!)
Daarboven een Boss dr-110.

Attachments

• afbeelding 002.jpg
    afbeelding 002.jpg
    85,1 KB · Bekeken: 111
Mengtafel met daar voor de nieuwe rozzbox (wat een lekker ranzig ding:D )
Yamaha A3000 met daar op de Korg D1600 die aangesloten staat op de yamaha msp5 monitoren. Tussen de monitoren een hele mooie Minimoog. (komt uit een winkel waar hij nooit is verkocht en amper is gebruikt)

Attachments

• afbeelding 003.jpg
    afbeelding 003.jpg
    80,8 KB · Bekeken: 113
Polysynths, t.v., gibson gitaar en Arp 2600. Buiten beeld aan de andere kant van de Arp staat een fernandes sustainer (gitaar)

Zoals het nu is ben ik echt super tevreden, alleen het mixgedeelte mag echt wel verbeterd worden! Ik ga dit jaar op zoek naar een mooie Hill tafel en evt. analoge opname apparatuur.

Attachments

• afbeelding 004.jpg
    afbeelding 004.jpg
    97,4 KB · Bekeken: 113
Ik typte zomaar de verkeerde naam in ja..

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Zo zie ik bijvoorbeeld bij Ethereal m'n oude MC-09 staan waar ik zijn DBX 266 voor terug heb gekregen..

Met Musiquence heb ik m'n MAB-303 geruild tegen een Zoom 1201.. Maar daar zijn nog geen foto's van.. :)

...voorlopig is dit mijn studio op de bank haha :

Attachments

• korgemx2.s.jpg
    korgemx2.s.jpg
    17,3 KB · Bekeken: 111
Hier 'n foto van 'n paar maanden geleden. Het ziet er nu ongeveer hetzelfde uit maar er gaat wel het een en ander veranderen: die SE-1x staat te koop, evenals de Unitor8MK2 en de TX802. Een SP1200 is onderweg en de Absolute 2s worden vervangen door iets van Mackie, Genelec of Dynaudio. En dat gare keyboardje moet ook 'n keer plaats maken voor 'n Nord Lead 1 ofzo.

Attachments

• studio800.jpg
    studio800.jpg
    128 KB · Bekeken: 105
Jaja, EINDELIJK komt die Menno met foto's van zijn studio. ;)

Goed, ik had nog een oude opstelling, maar 1,5 week geleden had ik mijn kamer een beetje verbouwd. Ik had nog foto's gemaakt van de oude opstelling maar kan ze niet vinden. :confused:

Dus hier foto's van de nieuwe opstelling!:

Attachments

• mstudio1.jpg
    mstudio1.jpg
    95,1 KB · Bekeken: 110
M'n synths op elkaar:

Attachments

• mstudio2.jpg
    mstudio2.jpg
    105,2 KB · Bekeken: 102
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.