Gespot: MPC4000 voor maar 1000

ikke

Ouwe rot
Der staat een Akai MPC4000 voor maar 1000euro op marktplaats!! (tussen de drumcomputers) Of dit nu echt is, een grap is of iemand is die je wil afrippen vanuit een ander land weet ik ni.. t Is ook allemaal int engels geschreven.

Ik heb een mail gestuurd, laten we hopen dat dit serieus is dan :)

ik heb net een bericht terug gekregen en deze vent klinkt best serieus....zal ik erop afgaan?

Een oplichter kan heel serieus klinken. Oplichten is een serieuze bezigheid. Vergeet dat niet!

Ik zou het niet doen.. Ik heb er voor de grap ook naar gemaild en hij komt uit de UK. k Vertrouw het zaakje toch niet! Welke engelsman wil nu geen MPC4000 voor 1000euro?! Die moet je echt niet over de grens proberen te verpatsen! Die wil iedereen..

Stuart Jim schrijft:

"Hi,
i am selling it this cheap because I need the money fast.
I must inform you that i am based in England Uk

Thank you"

Ik heb zo nog eens met iemand gemaild voor een goedkoop Powerbook en die klonk identiek als deze persoon en kwam ook uit de UK.

Tsja, voor 'n retourtje Easyjet hoef je het niet te laten. Maar mij lijkt het onzin. De engelse markt is groot genoeg om 'n MPC4k voor die prijs binnen 'n uur kwijt te zijn. Dat ga je echt niet op Marktplaats.nl zetten. Misschien is het leuk om even naiëf te doen totdat hij vraagt om geld over te maken...

Ik heb zelf nog nooit spullen 2e hands gekocht via internet. Als hij er maar 1000 voor vraagt mag hij 'm best onder rembours verzenden al komen de kosten op 100 euro verzend voor mijn rekening..
Ik ga 'm terug mailen of hij dat kan...zo niet dan weet ik genoeg.

Maar je hebt aan de ene kant gelijk, genoeg engelsen die een mpc4000 willen voor 1000euro..

Vorige week mailde iemand uit Engeland mij, nadat ik op Marktplaats op een Korg had geboden.

Die had toevallig ook een Korg MS 2000 staan en wilde die wel voor 300 euro verkopen.

Hij schreef dit:

I live in london this is not a problem because i will ship it and i will pay all the shipping taxes. the korg is in perfect condition .I used it only a couple times.

Jaja!

Origineel geplaatst door Javascript
Ik heb zelf nog nooit spullen 2e hands gekocht via internet. Als hij er maar 1000 voor vraagt mag hij 'm best onder rembours verzenden al komen de kosten op 100 euro verzend voor mijn rekening..

En dan krijg je een doos vol met bakstenen van uit engeland. Ik zou alleen dingen kopen vanuit een vertrouwd circuit.

Inderdaad. Ik zou vragen of je mag afreizen naar Engeland om de MPC 'ns te komen checken, als hij dit mar niets vindt of hij laat nix van zich horen, dan weet je ook genoeg ;)

Origineel geplaatst door demian
En dan krijg je een doos vol met bakstenen van uit engeland. Ik zou alleen dingen kopen vanuit een vertrouwd circuit.

Ik geloof dat je bij een rembours-zending officieel de inhoud van het pakket mag checken voordat je betaalt. Natuurlijk vindt de postbode je dan een vervelende vent maar dat is zijn probleem.

Dat klopt! je mag de doos open maken in bijzijn van de postbode

Dat klopt! je mag de doos open maken in bijzijn van de postbode
Dat klopt. Je mag de doos open maken, maar niet meer terug geven. :)

Je kunt ook kiezen voor een escrow service. Kost ongeveer EUR5,-
Jij betaalt de escrow service het door de verkoper gevraagde bedrag. De escrow service geeft door aan de verkoper dat ze de betaling ontvangen hebben. De verkoper verstuurt zijn pakket. Jij maakt het pakket open en meld de escrow service dat je tevreden bent. De escrow service geeft het geld aan de verkoper. Als je niet accord bent krijg je, je geld weer terug.

Heren,
volgens mij kwamen die Franse jongens ook nog laatst te spraken....
Heb maar half opgelet... maar dat ging over dure korgs opsturen..... ik vertrouw het voor geen cent.
Zag gisteren wel op MP een zeer goedkope TS 10 voorbijkomen... maar dat is nog na te gaan en bleek ook waar te zijn!!!!!!!!:okdan:

mijn opinie

mijn opinie

Stel je hebt heel snel 1000,- nodig

1. dan verkoop je je lichaam voordat je je mpc de deur uit doet!
2. je gaat naar een soort van cash converter of panjes shop die je belachelijk weinig geeft
voor je mpc4k!! zoals die 1000,-!!

3. je wil hem snel kwijt maar niet op dezelfe dag dan zet je hem op tweedehands sites met een
bedrag van minimaal 1500,- dan krijg je vanzelf mailtje's van mensen!!!

klinken deze 3 opmerkingen niet heel logisch?

kortom trap er niet in!

Maar je hebt aan de ene kant gelijk, genoeg engelsen die een mpc4000 willen voor 1000euro..

Nooit doen, altijd zelf achter de handel aan gaan.

ooit eens afgevragd wat de inkoop is van dit ding ?....., dat wil je niet weten ;)

Back