Der staat een Akai MPC4000 voor maar 1000euro op marktplaats!! (tussen de drumcomputers) Of dit nu echt is, een grap is of iemand is die je wil afrippen vanuit een ander land weet ik ni.. t Is ook allemaal int engels geschreven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Javascript
Ik heb zelf nog nooit spullen 2e hands gekocht via internet. Als hij er maar 1000 voor vraagt mag hij 'm best onder rembours verzenden al komen de kosten op 100 euro verzend voor mijn rekening..
Ik ga 'm terug mailen of hij dat kan...zo niet dan weet ik genoeg.
Origineel geplaatst door demian
En dan krijg je een doos vol met bakstenen van uit engeland. Ik zou alleen dingen kopen vanuit een vertrouwd circuit.
Dat klopt. Je mag de doos open maken, maar niet meer terug geven.Origineel geplaatst door Javascript
Dat klopt! je mag de doos open maken in bijzijn van de postbode

Origineel geplaatst door Javascript
Ik heb zelf nog nooit spullen 2e hands gekocht via internet. Als hij er maar 1000 voor vraagt mag hij 'm best onder rembours verzenden al komen de kosten op 100 euro verzend voor mijn rekening..
Ik ga 'm terug mailen of hij dat kan...zo niet dan weet ik genoeg.
Maar je hebt aan de ene kant gelijk, genoeg engelsen die een mpc4000 willen voor 1000euro..