• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

die minimoog van mono/poly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
heb ik van hem gekocht/geruild en is dus nu bij mij te koop, omdat ergens anders op het forum iemand hard om euro's zit te springen. en daar gaan mono en ik dus voor zorgen. fijn hè?!

en om het te vieren:
minimoog 1450 euro!

kan er nu wat meer over vertellen:
kast opnieuw gebeitst (door leo), netjes, toetsenbord is perfect, alleen zijn sommige toetsen zelf niet zo mooi. de kast is perfect, alles werkt goed. oude vette minimoog met oscillator bord update.

zelf heb ik eigenlijk in nederland nooit een minimoog onder de 1500 gezien, tot nu dan!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back