Hawwo ik ben...

Nerv-Infection

Nieuwkomer
Ik ben ik

Ik ben ik ... En niemand kan zeggen dat ik dat niet ben want ik weet wel beter dat ik ik ben en ik ben een serieus vaag persoon maja niemand is perfect ik dus ook niet ...

Ookal zou ik graag denken dat ik dat wel ben

Maja feiten zijn overweldigund en erguhnz diep in mun hoofT weet ik ook wel dat ik niet perfect ben ...

Maar de eigenlijke redenen waarom ik nu zeg dat ik ik ben is omdat ik me zelf moet voorstellen

Ik ben dus Danny Cornelis de Waard ...

Ik ben dus ook nog es 17 jaartjes jong en ik word als maar ouder...

Dus ik zal snel reageren door flink hard op m'n toetsenbord te rammen terwijl ik bezug ben met een nummertje...

Waarop je dus Terug komt dat niemand perfect is want het wil maar niet LUKKEN!

Ookal hou ik me zelf vaak voor de gek

Ik ga graag een beetje bouncen op wat hardere muziek

Zown eentje die kei hard BOEM BOEM BOEM zegt en het door je hele lichaam heen dreunt

Terwijl je daar je zelf probeerd overeind te houden ... in een constant gevecht met me zelf om overeind te blijven zoiets noemt men dus dansen ...

En tot slot ... woon ik in een fries gat genaamd Joure... Maar he we hebben wel de beste koffie ( D.E. Koffie ) om precies te zijn

Groetjuhz miej!

Iemand anders nog een zegje?

eeeeehm welkom?:D

aan je avatar te zien een hardcore-liefhebber ? als dat het geval is,welkom.....:D

Origineel geplaatst door dione
aan je avatar te zien een hardcore-liefhebber ? als dat het geval is,welkom.....:D

Jipz Hardcore is gwoon de beste easy listening / feest muziekjuhz oowkal benk nie vies van een beetje hardstyle op zuhn tijd ^_^

Ennuh de rest oowk Thnx voor de welkom enzow vertel es wat meer van jullie zelluf :D

Origineel geplaatst door Nerv-Infection
vertel es wat meer van jullie zelluf :D
Gebruik de Search-optie es!8o)

Gegroet, medefries!:biertje:

hardcore easy listening? hehe da's een andere benadering dan ik heb, maar ik vraag me dan af wat jij difficult listening vindt :D

howdiedoodelie!

wees welkom hierzo!

leuk tekstje heb je daar neergepend! :D

and have fun!
:biertje:

greetz

cloudy

Welkom, maarehh...........

Als jij ik ben, wie ben ik dan?? Ben ik dan jij?..........;)

Origineel geplaatst door Nerv-Infection
Jipz Hardcore is gwoon de beste easy listening muziekjuhz

Als ik Hardcore hoor is het laatste waar ik aan denk "ontspannen" :engel:

Maar toch welkom :okdan:

Welkom

Welkom!!!
the_gang.jpg

:D ik had al zo'n vermoeden dat je een Haardcore liefhebber was (aan de naam)

Back