Feedback oordoppen aanbieding

sander

_
12 en 13 juni alleen in Utrecht:

Alpine Music Safe 19,99 euro

http://www.feedback.nl/pages/flyer_products.php

Deze zijn zeer aan te raden voor mensen met een laag budget en toch goede bescherming
en goed geluid willen hebben. Ik heb ze zelf ook heel lang gehad.
Je kan er nog een flink stuk van afknippen, zodat je ze geeneens ziet.
Ik moest altijd zeggen dat ik oordoppen in had.

Tegenwoordig zijn er 2 uitvoeringen met verschillende filtersterkte. Weet niet welke dit is,
zie voor meer info: http://www.alpine.nl/test/start.asp?PageId=020101#MusicSafe

die heb ik ook en ik heb ze altijd mee als ik ga stappen. Heeft me al heel wat morning-after piepen en gehoor beschadigingen bespaart. Kopen die (of soortgelijke) dingen!

Jep, als als je de disco uitstapt en ze uit doet (doe dit niet op de dansvloer!!!!!) dan klinkt alles gewoon normaal.
Geen doodse stilte.

Ik wil die dingen ook gaan aaschaffen (voor het stappen), alleen die ik wil zijn iets van 80 euro. Ik had ook iemand gesproken die had ze ook en die had er ongeveer 150 euro voor betaald!
Ik zal binnekort is naar zo'n winkel gaan om es te informeren....

Origineel geplaatst door D-mike-E
En wat als er een leuke dame tegen je begint te kletsen?

Je kunt ze iig beter verstaan dan.... maarja of je daar altijd behoefte aan hebt... ;)

Dat hele gelul van je gehoor beschadigen is een beetje overtrokken hoor.. als je een beetje goed lichaam hebt... stellen je oren zichzelf in op het geluid..

Maar dan moet het geluid wel 'verwacht' worden.. denk aan oud&nieuw enzo.. :)

Origineel geplaatst door Jazper
Dat hele gelul van je gehoor beschadigen is een beetje overtrokken hoor.. als je een beetje goed lichaam hebt... stellen je oren zichzelf in op het geluid..

Dus als ik verwacht dat een straaljager veel herrie maakt, dan kan ik er gerust naast gaan staan? :confused:

Overdrijven is ook een vak.. :doei:

Dan mag jij me vertellen waar de party's zijn met een geluidsdruk van 140db+..

Volgens mij is dit grote flauwekul. Het is gewoon een feit dat wanneer je je oren blootstelt aan hoge geluidsdrukken, je een risico loopt. En wat is er met oud en nieuw?

Wat ben jij DOM zeg!!!! :stupid =(

ik heb ook van die alpine-dingen maar ik vind ze ongelooflijk irritant in me oren zitten, ga binnenkort maar 's op maat laten maken denk ik, lijkt me stukken relaxter

Overdrijven is ook een vak.. :doei:

Dan mag jij me vertellen waar de party's zijn met een geluidsdruk van 140db+..

140??? jij weet echt niet waar je het over hebt. 140 is nergens, dan knallen je oren gelijk uit elkaar!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door erik_w
Ik wil die dingen ook gaan aaschaffen (voor het stappen), alleen die ik wil zijn iets van 80 euro. Ik had ook iemand gesproken die had ze ook en die had er ongeveer 150 euro voor betaald!
Ik zal binnekort is naar zo'n winkel gaan om es te informeren....

Ja ik heb ook doppen van rond de 150. Die zijn opmaat gemaakt en dempen 25 Decibel geloof ik.
Zijn erg goed. Elk detail is prima te horen. Worden door veel DJ's en artiesten gebruikt.

Origineel geplaatst door Nightstorm
ik heb ook van die alpine-dingen maar ik vind ze ongelooflijk irritant in me oren zitten, ga binnenkort maar 's op maat laten maken denk ik, lijkt me stukken relaxter

mmm, ik voelde ze niet, je vergeet vrij snel dat je ze in hebt. Maar ik heb nu ook opmaat gemaakte.

Back