krachtwerk
Ouwe rot
doe es effe niet zo vervelend tegen elkaar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Remmelt
Ik vraag me wel eens af of je bij het gebruik van oordoppen de prut in je oren niet steeds verder naar binnen duwt, zodat ze op een gegeven moment verstopt raken.
Is het uberhaubt verstandig om je oren af en toe uit te laten spuiten bij de huisarts? of doe je dat alleen als je bepaalde klachten hebt????
Origineel geplaatst door Jazper
Om de 2 jaar werden mijn oren gecontroleerd.. en vele.. vele party's tussendoor.. + lekker boomen in de car.. daarbij werkte ik nog eens in een fabriekshal waar ik vaak geen gehoorbescherming droeg.. alle diagrammen naast elkaar is de conclusie dat er niets maar dan ook niets veranderd is in mijn gehoor vermogen..![]()
Origineel geplaatst door Roel
tjeuz... dit is alweer zo'n thread waarin ik lees dat mensen een blijvende piep in hun oor hebben... is dat een muzikantenkwaaltje?:confused:

trouwens sander, waarom ben je zo actief bezig om iedereen aan de oordoppen te krijgen enz? (no offence hoor). Zelf slechte ervaringen?Origineel geplaatst door sander
Helaas wel ja!!!. Dus als je het nog niet hebt, pas dan maar op.
Bij elke ooropticien kan je gewoon ff gratis een goede test doen, mocht je willen weten hoe
het met je gehoor staat.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
trouwens sander, waarom ben je zo actief bezig om iedereen aan de oordoppen te krijgen enz? (no offence hoor). Zelf slechte ervaringen?

.... ik moest trouwens ff denken aan een of andere malloot die dacht dat je van die gele kneedbare doppen door moest slikken......

Ik heb ze ook nog nergens voor deze prijs gezien.Origineel geplaatst door The Q
Trouwens die Alpine bij feedback zijn dezelfde als die ik bij Motorport (MotoSafe) heb gekocht, alleen was het daar altijd al 19,95. Kan ze aanraden![]()
Origineel geplaatst door sander
Nee filter is anders. Kijk maar naar de kleur.