Feedback oordoppen aanbieding

Origineel geplaatst door sander
140??? jij weet echt niet waar je het over hebt. 140 is nergens, dan knallen je oren gelijk uit elkaar!!!!!!!!!!!

nergens.. :erm:

OnAcid had het toch over straaljagers enzo.. nou dat is 140.

Origineel geplaatst door divi
niet dus. ben perfect gezond, maar mijn oren niet meer :(

ga jij maar met je kop in de boxen hangen

Om de 2 jaar werden mijn oren gecontroleerd.. en vele.. vele party's tussendoor.. + lekker boomen in de car.. daarbij werkte ik nog eens in een fabriekshal waar ik vaak geen gehoorbescherming droeg.. alle diagrammen naast elkaar is de conclusie dat er niets maar dan ook niets veranderd is in mijn gehoor vermogen.. :W

Origineel geplaatst door Jazper
Om de 2 jaar werden mijn oren gecontroleerd.. en vele.. vele party's tussendoor.. + lekker boomen in de car.. daarbij werkte ik nog eens in een fabriekshal waar ik vaak geen gehoorbescherming droeg.. alle diagrammen naast elkaar is de conclusie dat er niets maar dan ook niets veranderd is in mijn gehoor vermogen.. :W
dan heb je gewoon onwijs mazzel gehad

maar da's dan letterlijk meer geluk dan wijsheid...

Dat is, ben ik bang niet helemaal waar. De haartjes waarmee je geluid waarneemt gaan wel degelijk stuk bij te hard geluid, ze breken gewoon af namelijk. Dit merk je eerst niet omdat je nog genoeg goede haartjes overhoudt. Echter naarmate je ouder wordt gaan met name de hoog frequente haartjes (die trillen het hardst) van zichzelf ook langzaam stuk, slijtage heet dat. Dit samen met op jonge jaren opgelopen schade maakt dat je wel eerder last zult krijgen van problemen ondanks dat je dat nu nog niet in de gaten hebt............................................:(

Nou.. dan heb ik gewoon mega veel haartjes.. want mijn oren zijn misbruikt.. dat wil je niet weten.. *D

't was eerst kut en 't blijft zeg maar kut. :) ff Zonder gekheid, dit kun je niet straffeloos volhouden. Later als je groot bent, gaat dit je toch opbreken en zal je gehoorvermogen minder zijn dan de gemiddelde leeftijdgenoot.

Nou.. dan heb ik gewoon mega veel haartjes.. want mijn oren zijn misbruikt.. dat wil je niet weten.. *D

jeetje...stoer man.....en voor als je dit over 10 jaar pas leest: STOER MAN!!!

Hij wordt er niet blind van hoor.....................:D

Origineel geplaatst door dekzster
Hij wordt er niet blind van hoor.....................:D
misschien vindt ie t ook wel stoer om de hele avond recht in de lasers te kijken 8o)

Mwjah.. het is stoer om je oordoppen verhaal in je voetje te zetten.. ;)

en als je me zoekt.. ik sta altijd voor de linkerbox.. :doei:

Mwjah.. het is stoer om je oordoppen verhaal in je voetje te zetten.. ;)

en als je me zoekt.. ik sta altijd voor de linkerbox.. :doei:

ja, al die artiesten/dj's/partybezoekers met gehoorbeschadiging en constante piepen in hun oren zijn
zeker gek en denken maar dat ze dat hebben. :kont: :kont: =( :stupid

Per persoon verschilt de schade natuurlijk...Ik heb na jarenlang draaien een hele lichte gehoorbeschadeging opgelopen, maar een vriend van mij heeft binnen een paar jaar aanzienlijke schade opgelopen...Hij zal de rest van zijn leven hier last van blijven hebben...Gehoorschade kan al ontstaan indien je wordt blootgesteld aan een geluidsniveau boven de 80dB..Bij 102dB treedt het al na een kwartier op!! En een beetje discotheek haalt dit wel...Het lukt me niet om mijn vinyltjes aan elkaar te mixen met mijn aangemeten oordoppen in, maar als ik op een groot feest ben probeer ik ze wel altijd in te doen..Je ziet ze bijna niet en je voelt je een stuk beter als je weer in je bedje ligt...;) Ik mijn studio gebruik ik ze natuurlijk ook niet en daar knalt het behoorlijk...Ik probeer dus gewoon als het kan die dingen in te doen...

Origineel geplaatst door sander
ja, al die artiesten/dj's/partybezoekers met gehoorbeschadiging en constante piepen in hun oren zijn
zeker gek en denken maar dat ze dat hebben. :kont: :kont: =( :stupid

Joh.. ga een scholenprojekt doen om de jongeren op het gevaar te wijzen.. opa. 8o)

Ik vraag me wel eens af of je bij het gebruik van oordoppen de prut in je oren niet steeds verder naar binnen duwt, zodat ze op een gegeven moment verstopt raken.

Is het uberhaubt verstandig om je oren af en toe uit te laten spuiten bij de huisarts? of doe je dat alleen als je bepaalde klachten hebt????

Origineel geplaatst door Remmelt
Ik vraag me wel eens af of je bij het gebruik van oordoppen de prut in je oren niet steeds verder naar binnen duwt, zodat ze op een gegeven moment verstopt raken.

Is het uberhaubt verstandig om je oren af en toe uit te laten spuiten bij de huisarts? of doe je dat alleen als je bepaalde klachten hebt????

Euuuuhh...af en toe een wattenstaafje gebruiken.. ;) of dat spul van de reclame...Audispray of zoiets :D Je oordoppen moet je wel regelmatig reinigen. Bij aangemeten oordoppen krijg je een speciale reinigingsset.

Euuuuhh...af en toe een wattenstaafje gebruiken..

gheghe, da's één van m'n grootste hobby's, maar schijnt ook niet echt goed te zijn..:erm:

Audispray??:confused: Misschien moet ik wat meer tv kijken...

Peltor H7P3E met steekbevestiging. Adapters voor bevestigen op andere helmen leverbaar. Tevens met ruisonderdrukker en plextograaf en extern te bevestigen lomoscoop. Leverbaar in de kleuren wit,lila en rood.

Attachments

• peltorhelmgehoor180.jpg
    peltorhelmgehoor180.jpg
    13,4 KB · Bekeken: 80
zo zien oren eruit van mensen die geen last hebben van te weinig gehoor haartjes

;)

Attachments

• actinic-keratosis-ear-2.gif
    actinic-keratosis-ear-2.gif
    217,1 KB · Bekeken: 102
Back