zit hier ook een sid in?

krachtwerk

Ouwe rot
zit in de nieuwere c64 zoals deze ook een sid?

Attachments

• ab_1_b.jpg
    ab_1_b.jpg
    22,6 KB · Bekeken: 88
Yep. de 8580 moddelen meestal,
soms ook nog de 6581 in de "eerste - tweede"
modellen.

Axel

Btw die SID zit niet in de "doos met floppy drive", wél in de "doos met keyboard" ;)

Klopt want met de motor van je floppy drive kun je ook muziek mee maken. ;)

Origineel geplaatst door Steven V
Btw die SID zit niet in de "doos met floppy drive", wél in de "doos met keyboard" ;)

ja dat wist ik. maar ja gewoon mollen he...
ik heb 5 minuten geleden op de duitse ebay gewonnen met bieden op bovenstaande c64. sie verzendkosten zijn net zo hoog als het bedrag dat ik geboden heb, dus denk je oh 13 euro dat valt wel mee....

neee 26 euro domkop (was ik effe vergeten :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid )

maarja mn eerste sid komt er aan!

Origineel geplaatst door krachtwerk
grapje zeker?

Nope, ik weet dat 't in ieder geval zeker kan met een 3.5 PC drive. Heb je 'm na het Wilhelmus wel mee gemold, omdat de stappenmotor daar niet voor bedoeld is.

kunnen jullie misschien iets concreter zijn en uitleg geven hoe en wat (of een link)?

(als ik toch zo'n ding heb!);) :D

Ik geloof dat dat programma op de 64 'drive composer' heette. Die werkte gewoon met een 1541 drive. Ik heb wel vernomen dat het niet echt verstandig is om je drive daarmee af te rossen. Ik heb het een x voor de lol gedraait en daarna nooit meer, want zo spannend is het gewoon niet. Laat liever wat software op je 8580 los.

Back