02R96 of Mackie DXB 200?

JD Music

Nieuwkomer
Hoi

Ik ben een nieuwe studio aan het bouwen en zou daarbij graag professionaliseren wat de mixing betreft.
Er zijn voor mij twee digitale productie tafels die kunnen in aanmerking komen nl Yamaha 02R96 en de de Mackie DXB 200.
Als je weet welke synths en modules ik heb (zie www.JDMusic.info en er zullen er nog wat bijkomen) en ook weet wat ik van plan ben (nl zelf tecno en trance muziek blijven maken en voor anderen producties doen), kan er mij dan iemand helpen bij het maken van de juiste keuze. De prijs is nagenoeg dezelfde. Alleen denk ik dat de DXB meer mogelijkheden biedt!

Please help...:confused:

Dank! 8)
JD @ www.JDMusic.info

Lijkt me ook. Als je twijfelt gewoon zelf proberen wat je beter bevalt.

En ik denk dat je voor beide ook goed moet nagaan welke uitbreidingen je evt (in de toekomst) erbij wilt hebben. Want qua prijs kan dat nog wel verschillen. Extra software, meterbridges, hardware expansies.

Denk dat het belangrijkste wel de klank is want qua specs zijn ze best wel aan elkaar gewaagd.

Ze zijn denk ik ook aan elkaar gewaagd. Alleen weet ik niet welke van de twee de beste klank zal geven. :confused:

Ik kan dat eens vragen of ze met een van deze mixers of beide een kunnen langskomen.

Ik heb net een prijsindicatie gekregen, minder dan 13000€. Dus dat ziet er reeds goed uit! 8)

Nog wat 'inside' info (direct from Mackie-people) voor diegenen die geïnteresseerd zijn: Volgende maand komen enkele exemplaren in Rotterdam toe om te worden getest. Er zullen dan in verschillende landen workshops gegeven worden. Voor de eerste exemplaren bestemt voor de verkoop zullen moeten we wachten tot augustus. Nog even geduld dus! :okdan:

JD @ www.JDMusic.info

Back