Nightstorm
Ouwe rot
t is wat anders, toch niet geheel verrassend aangezien deze track zo tussen howlett's dirt chamber sessions had kunnen staan..ik vind 't wel vet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nou, nou, nou.. Wat zwaar allemaal toch weer.Origineel geplaatst door ikke
Het is gewoon erg dat Prodigy DIT zijn fans aandoet!!!
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nou, nou, nou.. Wat zwaar allemaal toch weer.
Gelukkig zijn alle prodigy fans hetzelfde en behoort een band zoals the prodigy uiteraard alleen maar strikt de wens van die fans te volgen. Of was de prodigy 'echt' en 'underground' en hadden ze juist de schijt aan de grote massa, aan het grote geld?
Laat the prodigy lekker doen waar ze zin in hebben. Jij mag de nummers best kut vinden, maar de band ervan beschuldigen dat ze hun fans in de steek laten, is nu net niet wat indruk maakt denk ik..
Maar goed... Ik vind het lekkere geluiden.. geen lekker nummer...
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als destijds met Urban Dance Squad.
Ik was een Mental Floss fan en baalde van Life 'n Perspective of a Genuine Crossover...
Ik zei ook zoiets van: Wat doen ze ons aan...
En nu.... nu vind ik de tweede veeeeeel beter.
Als ze zelf met zon excuus afkomen,

wat voeren ze dan in des hemels naam uit met die kitlist die op de site staat....:confused:Origineel geplaatst door ikke
Die komt uit Pro Tools.
De ene (weet de naam niet meteen) maakt alles op laptop met Reason en dan linkt ie (rewire) dit met Pro Tools TDM in de studio.
Zo heb ik gelezen in een interview met hem.. Staat hier ergens opt synthforum
Deze muziek commercieel en nep? Valt toch allemaal wel mee.. Het is anders als de 'oude' prodigy, maar daardoor commercieel? Dat snap ik niet.Origineel geplaatst door ikke
Je zegt het zelf,... ze waren underground en echt. Deze muziek is commercieel en nep! En het schijt hebben aan de massa, mij goed. Maar heb toch niet het schijt aan je fans?!
Origineel geplaatst door ikke
EH!? Niet te geloven.. Jullie zijn dan toch allemaal geen fans van Prodigy..
Dit nummer is precies ineengestoken door Kraftwerk en Britny Spears tesamen..!? :confused:
Het is gewoon erg dat Prodigy DIT zijn fans aandoet!!!
Ik zie hem daar al staan op het podium met pinnen en slijm druipend van zijn mond.... met dit kermis-nummer!!![]()
De title alleen al..... Vroeger was het 'Smack my bitch up'... nu is het 'Girl'... Dat zegt genoeg, niwaar?
Of ze nu opzettelijk een ander publiek proberen te bereiken of niet opzettelijk. IK VIND HET KUT!!![]()
Sorry...![]()
Die komt uit Pro Tools.
De ene (weet de naam niet meteen) maakt alles op laptop met Reason en dan linkt ie (rewire) dit met Pro Tools TDM in de studio.
Zo heb ik gelezen in een interview met hem.. Staat hier ergens opt synthforum
:confused:
Weet het ook ni? Hun ouwe nummers misschien? Die goede!![]()
Origineel geplaatst door dupla mechanic
Kraftwerk?,britney spears?
Bitch,girl?
Fans van the prodigy?
Het zit gewoon goed in elkaar,er is niets om af te zeiken.
Vind je het niets koop je het niet,simpel.
Of zit het mischien wat dieper bij je?
Strongroom londen
Daar wordt het afgemixed,als je dat belangrijk vind.
Ok jou mening,maar wel kortzichtig,howlet wil door,andere sounds,of gun je het hem om vast te laten roesten in zijn oude patroon?
Bovendien hoor je zijn roots in deze track terug,80's hiphop electro.hij grijpt terug,en doet dat heel verdienstelijk.
Hoe dan ook,het is anders,maar als hij hetzelfde deed als voorheen,werd hij daar weer op afgerekend.
Kortom,kun je het beter,doe het dan.
Maar ga niet afzeiken om af te zeiken.
Want je onderbouwt helemaal niets.

Waarom moet ik nu iets onderbouwen?! Het is toch gewoon maar muziek.. die ik niet goed vind. :confused: Het is hier geen film of kunst recentie, he.. Gewoon een stukje muziek dat naar nix van de Prodigy klinkt.
Goede produktie of niet.. het klinkt niets naar Prodigy. Het begin is goed,, ff funky. Met het radio stemmetjes.. Maar dan moet het losbarsten en knallen! En dat doet het niet :confused: Kan goed zijn dat de andere nieuwe nummers super vet zijn maar dit is gezeik![]()