Nieuwe single van The Prodigy?

Maar ne. Hij mag vernieuwen. Maar deze soort getjingel vind ik niet goed.. Het beukt ni meer!! :stupid En trouwens dit is toch geen vernieuwing? Back to the 80ies, ja..

Origineel geplaatst door ikke
De ene (weet de naam niet meteen)

gesproken als een ware fan.

dat de Prodigy dit kan doen tegenover zo'n trouwen aanhanger als jij!

Hmm.. Moet je dan goed zijn in namen om van de muziek te houwen?! :confused: Wat interesseert mij die naam nu, het gaat me om de muziek hoor. Die ik overigens niet goed meer vind.. haha. 8o)

Liam H.. blah blah.. Nou goed?

fantastisch. zijn naam is pas 20 keer genoemd in deze thread.

waar jij waarschijnlijk last van hebt zijn problemen in je hoofd. kijk deze thread eens rustig door en constateer dat 40% van alle berichten bestaat uit jouw ongefundeerde hysterisch gekrijs.

ik geef alle albums van de Prodigy een 8; ze zijn goed en voor hun tijd redelijk vooruitstrevend, maar zeker niet perfect.
sommige singles zijn ver onder de maat, op het beschamende af (ik noem Baby's Got A Temper).
maar het mooie van Liam Howlett (wat een moeilijke naam, zeg!) is dat hij dat zelf donders goed door heeft en geen genoegen neemt met half werk voor albums.
ALS dit al een prodigy nummer is en mocht dit nummer EVENTUEEL op het album komen dat zal uit de context van dat album blijken of het een goed nummer is. op dit moment is nog helemaal niet duidelijk wat de richting en bedoelingen van Liam zijn.

psies, en zoals de thread titel aangeeft klopt niet want het IS helemaal niet de nieuwe single van Prodigy maar een demo.... een sampler zeg maar

Cyan, ik heb idd het nummer beluisterd en meteen mn mening gepost. Niet verder gelezen..
Wat er in mijn rondspookt wil je ni weten.. :mexico:

Nu ja, als dit een voorbode is van het nieuwe album, ben ik zeker wel benieuwd, want mij bevalt het wel. Ik vond The Prodigy toch een neergaande lijn vertonen. "Experience" vond ik hun beste, "Jilted" was erg goed, maar haalde het niet bij de eerste, en "Fat of the land" vond ik op enkele nummers na, erg matig en ongeinspireerd. "Baby's got a temper" was dermate slecht, dat ik verwachte dat het nieuwe album een enorme afgang zou zijn geweest. Wat ook wel eens kan kloppen, want Liam is twee jaar terug helemaal opnieuw begonnen!
Persoonlijk vind ik het wel leuk dat er in dit nummer wordt teruggegrepen op de jaren 80, want in retrospect moet ik zeggen, dat in die tijd de leukste dance werd gemaakt. Maar ook hoor ik sterke invloeden uit Nu-skool breakbeat, en dat heb ik ook altijd al toffe muziek gevonden.

ikke> heb je de dirt chamber sessions eigenlijk wel 's gehoord?

Goede produktie of niet.. het klinkt niets naar Prodigy

Met alle respect voor je mening want je bent vrij deze uiteraard te geven maar als jij hier niet iets van Prodigy in hoort dan weet ik het ook niet meer....ook al is het GEEN Prodigy toch vind ik er wel van die typische geluidjes a'la Howlett inzitten en vergeet idd ook de Dirtchamber sessions niet staan ook hele leuke van dit soort nummertjes op :okdan:

Laatst gewijzigd:
kijk de ECHTE fan luistert zo'n album als dirt chamber natuurlijk van voor naar achter om te horen waar Howlett zijn inspiratie vandaan haalt, vandaar dat de echte fans 't wel snappen :engel:

ja oke...ik heb 'm nog een kansje gegeven en... hij is wel te doen en d'r zitten vette beats in maar dat blije synth-riedeltje, doar zakt minne box tot op m'n enkels vanaaf.

Ja. Idd, het is een goede track (na een paar keer te beluisteren) maar veels te veels te 'proper'. Veels te 'happy' en te weinig balle! En ik hou niet zo van dat electro pop gedoe (maar dat blijkt serieus 'in' te zijn..).. founky klinkend of niet. En het interesseert me weinig of Liam H. zn roots nu in de electro liggen of in zigeunermuziek. Het rsultaat moet VET zijn, en dat vind ik niet het geval..

En nu :bekdicht: (ikke dan :D )

Gister dat ik hem in den auto hoorde op 538 die de enige plaat in het nederlandse had.

Maar daar klinktie ook OK dus istie OK. :D

Ik vin em VET !!!!!!!! Heel vet !!!....Big UP....Liam.....back to the electro roots !!!.......
Ik was bang dat ze door zouden borduren op het in mijn ogen slechte fat of the land......
maar nee ....Liam verniewt en maakt vette shit !!!!!!! big up Liam !!!

Dus van mij krijgt die een: :okdan: dik in orde !!

Ik zie hem daar al staan op het podium met pinnen en slijm druipend van zijn mond.... met dit kermis-nummer!! :dubbel:

De title alleen al..... Vroeger was het 'Smack my bitch up'... nu is het 'Girl'... Dat zegt genoeg, niwaar?

Poeh... poeh... wat een stoere taal... brr...

Maar goed, die pinnen met slijm waren ook nergens te bekennen toen Charlie een (underground) hit was. Misschien kun je dus beter de entourage/imago om een bepaalde stijl/nummer heen de kermis noemen, om in jouw termen te spreken.

De Prodigy heeft geen vaste stijl gezien de verscheidenheid in hun albums.

Ik vinnum leuk...

Gewoon leuk.... en denk maar niet dat dit met Reason is gemaakt, dankzij Reason kwam onze Liam erachter dat zijn gear toch het beste was om weer achter te kruipen voor de beste resultaten...:okdan:

Back