Tapco S8

heren
ik vroeg idd naar s5 en s8 gebruikers. ik loop hier ook al een tijdje rond en weet best wel dat er een mooie rode zoek button is! maar ik vroeg me af of er bij de s8 bijv wel een freq respons grafiekje wordt geleverd. of hoe deze klinkt tov de s5... er zijn verder ook weinig reviews te vinden
meestal ga ik liever af op dsf-gebruik-reviews dan bijv FM/SOS-reviews

Origineel geplaatst door virkaz
...meestal ga ik liever af op dsf-gebruik-reviews dan bijv FM/SOS-reviews

Beide wat gekleurd... en de eerst vaak nog het ergste. Iemand zal zijn nieuwe aanwinst natuurlijk niet (snel) afkraken.

Je kunt beter op SOS reviews afgaan en die als startpunt nemen voor je EIGEN oordeel en test. Vervolgens je bevindingen delen/bediscussiƫren met de DSF-ers. Dan weet je namelijk zelf ook al waar je over praat ;)

ik ben net wezen luisteren bij feedback.
ik heb de thruths, krk rp-5s en tapco s5s gehoord. ik vond de krk's vreemd genoeg het eerlijkste klinken. de tapco s5 vond ik erg gekleurd. wel een mooie sound, daar niet van, maar zeker niet straight/eerlijk.

m'n pa denkt er nog ff over na voordat ie beslist...

Origineel geplaatst door D-mike-E
Beide wat gekleurd... en de eerst vaak nog het ergste. Iemand zal zijn nieuwe aanwinst natuurlijk niet (snel) afkraken.

Je kunt beter op SOS reviews afgaan en die als startpunt nemen voor je EIGEN oordeel en test. Vervolgens je bevindingen delen/bediscussiƫren met de DSF-ers. Dan weet je namelijk zelf ook al waar je over praat ;)

ik heb het idee dat FM en SOS vaak omgekocht worden oid. FM is bijna altijd pro novation... nooit opgevallen?
maar das offtopic

ik heb vaak het idee dat (sommige) hier meer verstand hebben van zaken dan sos of fm (mijn mening ofcoz)
maar nogmaals ik vond de tapco's redelijk gekleurd en de krk's eerlijker... maarja, m'n pa moet er mee gaan werken strax... dus die heeft het eindoordeel :)

Hmmm ik stond eigelijk op het punt om de s5 of s8 te gaan kopen...maar jullie zegen dat ze gekleurd zijn, ik d8 dat die dingen wel goed waren...

Tja uitproberen blijft toch echt de enige echte goede methode. Voor de een is dit eerlijk en voor de ander niet.

ja das waar...ga ik morgen uitgebreidt doen, heb jij ze zelf wel gehaald dan?

je moet gewoon naar feedback gaan en daar met een goede cd naar toe stappen met nummers met veel details. Ik heb enigma en marillion meegenomen. Gewoon ana die gast geven en zeggen welke monitoren hij moet switchen...

en heb zelf toen expres ook met duurder vergeleken... wat mij zeker niet tegen viel waren de esi near 05's. de 06 vond ik minder. maar goed is wel low budget maar kunnen zeker goede resultaten mee gehaald worden (esi...)
iig ik had ook het idee dat de krks het meest natuurlijk waren.

wat ik zowieso niets vond was behringer...

Back