Akai S2000

die is engelstalig.
niet dat dat een probleem zou zijn voor mij, maar NastyThuGzz vroeg de nederlandstalige.

Nope, er zijn geen nederlandstalige handleidingen voor de s2000 en s3000 (de rest weet ik niet) Heb ik Akai benelux al een poos geleden gevraagd.

Origineel geplaatst door SlamDub
Nope, er zijn geen nederlandstalige handleidingen voor de s2000 en s3000 (de rest weet ik niet) Heb ik Akai benelux al een poos geleden gevraagd.

onzin, ik heb bij Akai gewoon gevraagd naar een nederlandse S2000 handleiding. en gekregen. was wel een jaar of 4 geleden.

Nou van mij uit geen onzin! Ze kwamen met een mail dat ze geen nederlandstalige handleidingen hadden.

misschien geen bedoelde onzin, maar het is toch echt onzin dat er geen nederlandse handleidingen zijn, want er ligt er hier een naast me.
en ik heb nog nooit waanbeelden gehad over onbelangrijke dingen als handleidingen.

Dan zal er voor de s3000xl geen nederlandstalige handleiding zijn, dat is wat ze mij vertelden. Maar goed, engels is ook goed te doen hoor :)

Thnx voor jullie reactie mensen... Zelf heb ik ook de engelse handleiding maar ik vind dat 't in het nederlands net iets beter geformuleerd staat... Dus ik moet dus een emaltje sturen naar Akai ofsjo?
Greetzzzz and Respect NastyThuGzz....:doei:

Back