Toppie!
Tot aan de break vind ik 'm echt goed! De break is naar mijn mening nog iets te kaal. Zoals Demian omschreef iets meer accoorden ingooien. Na de break loopt ie weer perfect!
Een paar kleine ideeén:
In het begin waar het hoge baslijntje inkomt, zou ik nog een donker techno achtig baslijntje proppen, in dezelfde noten als dat hoge baslijntje.
De melodie met dat geluidje wat op 1.23 min begint, dat zou ik op een gegeven moment naar een climax brengen, dus d.m.v een envelope: Decay en Sustain en eventueel naderhand de Release omhoog gooien, waardoor het geluid 'langer' klinkt.
Het nummer is voldoende gevarieërd, dus daar zal 't zeker nie aan liggen. Alleen, het melodietje op 5.06 min. is niet helemaal mijn ding. Waarschijnlijk ligt het in combi met de gebruikte sound. Ik zou daar een dikke JP sound in gooien! (moet je er natuurlijk wel één hebben....)
Het nummer breek je ook perfect af! Die strings die je op de achtergrond (door een filter) hoort gaan....Heel goed!!!
En als klap op de vuurpijl....ik hoor in mijn hoofd al een dame zingen met een hoge stem....die helemaal opgaat in de muziek....en het gewoon onwijs uitzingt! (en vervolgens gaat de hele zaal helemaal uit ze knetter...)
Maargoed..dat zijn dingetjes die ik zou doen! Voor de rest echt een goed nummer, en verdient een plekkie in m'n playlist!
Succes!