Who is Daft Punk?

BizziBee

Ingeburgerd
Howdie,

Kan iemand mij hier wat info over Daft Punk geven? Wie ze zijn, wat voor gear ze hebben, etc... Het is net alsof er niks over deze gasten te vinden is (wat precies hun bedoeling is neem ik aan). Thnx alvast.

Grtz, Dennis

Bedankt krz... maar ik vind vaak alleen maar recencies van hun werk via zoeksites. Ik wil inside info. :)

Die gasten willen ook nooit wat bekend maken. Ze zijn altijd vermomd etc. (Vinnik op zich wl goed).

Ze hebben wel eens een paar interviews gegeven.

daft punk WAS vet... is nu gladde pophouse..maak je er maar niet druk over ;)

Olaf

Olaf heeft gelijk!

Ik vond de eerste CD echt goed maar de laatste was vreselijk! Van die verschrikkelijke popmuziek. De videoclips met die vreselijke jaren 80 tekenfilmstijl uit Japan. Yuck!

En het is dus de bedoeling van die twee Fransen om zo weinig mogelijk kwijt te willen over zichzelf. Vandaar dat je niets van ze vindt.

Eric

Nou ik vond niet alle nummers zo poppie maar wel veel

harder faster stronger vond ik erg oke !!

de gasten doen dat rauwere werk nu ondere andere namen echter zoals die eerste cd heb ik weinig gehoord.

Stond ooit een interview in interface met ze
voor zo ver ik weet hebben ze een hoop bakken die ook in mijn kitlist voorkomen. maa rze hebebn denk ik niet echt veel verteld want 1 van de vaders was ooit een bekende disco producer uit de jaren 7-/80 en wat voor spul die heeft kunnen regelen zal altijd een mystery blijven. Ik las wel dat het eerste ablum gewoon op een mackie 1202 is gemaakt.

ik vind de crydamoure dingen van Guy Manual De Homem-Christo altijd wel vet.....

Olaf

De andere heet Thomas Bangalter. Ik weet dat die ook dingen met Air samen doet. Dat ze een roland svc350-vocoder hebben voor die goeie stemmetjes en een emax sampler...
Ja, das al.

Ohhhh baby, the music sounds better with you

Ohhhh baby, the music sounds better with you

Dat nummer van stardust vond ik dus echt wel geinig. Maar waren ze dat nu beide of was het een projectje van één van de leden?

'Homework' was wel vet. Die bass in 'Da Funk'. 8P Arrrrrgh

Origineel geplaatst door Auxillary
Olaf heeft gelijk!

Ik vond de eerste CD echt goed maar de laatste was vreselijk! Van die verschrikkelijke popmuziek. De videoclips met die vreselijke jaren 80 tekenfilmstijl uit Japan. Yuck!

En het is dus de bedoeling van die twee Fransen om zo weinig mogelijk kwijt te willen over zichzelf. Vandaar dat je niets van ze vindt.

Eric

Ik vind die tweede helemaal niet zo popperig als jullie dat zo voorstellen.. Ook heb ik respect voor het veranderen van style, dat is een grote gok en je moet het maar durven dus!
En wat is er mis met jaren 80 Japanse tekenstijl?? :)

Arv

smaken verschillen maar homework is imho echt supergoed, terwijl dat nieuwe album echt superslecht is....vinnik dan, persoonlijk enzo..weetjewel ;)

Olaf

Re: Ohhhh baby, the music sounds better with you

Re: Ohhhh baby, the music sounds better with you

Origineel geplaatst door OnAcid
Dat nummer van stardust vond ik dus echt wel geinig. Maar waren ze dat nu beide of was het een projectje van één van de leden?

'Homework' was wel vet. Die bass in 'Da Funk'. 8P Arrrrrgh

Ow jaaaah! die bass in da funk is zeker geil! :)

In Interface (36) stond een interview met de heren 'Bangalter' en 'de Homem Christo' aka Daftpunk. Het komt ook duidelijk naar voren dat ze helemaal geen zin hebben om zichzelf te openbaren aan de wereld. "Ze houden van vrijheid, en willen die ook graag behouden."

Zelf denk ik dat het er juist toe bijdraagt als je jezelf zo'n soort anonimiteit verschaft als bekend popartiest. Mensen worden dan nieuwsgierig, en dan krijg je automatisch weer aandacht (mits de muziek goed is natuurlijk;))

Mijn persoonlijke favo...(zijn er stiekem wel meer overigens) is 'Mother Reconnection'....eigenlijk een heel simpel nummer...maar vooral lekker vanwege het smerige filtertje erover...

En zo hoort het ook, het gaat om de muziek, niet om de persoon.

Back