Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door omc
Ik heb voor mezelf even een stukje van jou versie en daarna het orgineel achter elkaar geplakt. Dan hoor je vrij goed wat ik aan wil geven denk ik.

Origineel geplaatst door cyan_circle
de opbouw is weer goed. ik vind m zelfs erg goed (wel lang).
de mix is niet geweldig echter. veel te veel modderige bass. bij filterpassages daalt het volume bijna tot nul, en sommige breaks / sample snippets staan veel te hard. het lijkt wel hardcore op sommige momenten ( = veel te veel dingen tegelijk op een hele agressieve manier).
en: hij is weer vals! (hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar?)
over en sluiten.
) .. en dan kunnen ze er gelijk naar kijken wat vals is.. Hij blijft moeite houden met kritiek die Jaimie.Origineel geplaatst door jaimiefanatic
gast.. ten eerst zijn de samples getrokken uit de mp3 van het origineel..
als ik die nog eens ga compressen enzo verlies je toch die power..
plus .. en nog veel belangrijker.. ga je nou echt hun kwaliteit van sound met die van mij vergelijken?
zullen we dan gelijk Laurent Garnier, Marco Borsato, Timberland en Nerd met mij gaan vergelijken???!!
blijf wel ff reeel joh.. ik had zelf ook wel zoiets van.. deze laat ik wel goed masteren en uitmixen door een pro
maar om nou met een vergelijking aan te komen van Prodigy vs Jaimie.. daar zakt mijn broek dan van af..
ik probeer gewoon creatief te zijn met een remixje misschien leuk voor de djs.. maar ik zal anders de remix in losse delen naar XL Recordings sturen, misschien kunnen de Prodigy boys hem voor me uitmixen..
om alleen al niet te spreken over hun studio en mijn Fruity Loops + Laptop trouwens..

Origineel geplaatst door C-Code
Ik heb nog nooit een cent verdiend met mn muziek dus wie er het meest zakelijk tegen de muziek aan kijkt...ik zou het niet weten.
Als je indirect over opsturen van muziek praat (je gaf toch aan dat je het naar XL wil sturen ???), dan ga je er van uit dat iemand serieus naar kwaliteit kijkt.
Als iemand zet in zn commentaar....."dit is gewoon voor de fun en verders niks" dan luister ik er ook zo naar !!
En dat je het op een zelf gebrand cd aan dj's wil geven had ik niet begrepen uit "misschien een leuk ding voor dj's"
er zijn vaak genoeg mensen die white label remixen uitbrengen van bekende hitjes. En aangezien jij ook niet onbekend bent met uitbrengen vanwege je eigen label / releases...... neem ik aan dat je ook weet hoe dat soort dingen reilen & zeilen.
Misschien heb ik wel sinds je release op je eigen label wel te hoge verwachtingen over je muziek en je intenties met je muziek. No hard feelings btw......

Ik heb die 2 mp3s naast elkaar gelegd om te laten horen wat ik bedoel met dat jou mix de power niet meer heeft die het orgineel heeft. Heeft dus niets met geluidskwaliteit te maken maar met wat jij met de orginele sounds gedaan hebt.Origineel geplaatst door jaimiefanatic
en als ik dan een vergelijking voor mijn neus krijg van de geluidskwaliteit..? kom op man, ik ben toch geen jark prongo ofzo..
Origineel geplaatst door omc
Ik heb die 2 mp3s naast elkaar gelegd om te laten horen wat ik bedoel met dat jou mix de power niet meer heeft die het orgineel heeft. Heeft dus niets met geluidskwaliteit te maken maar met wat jij met de orginele sounds gedaan hebt.
Origineel geplaatst door jaimiefanatic
Voor mij is muziek maken nog steeds lol maken, muziek is mijn leven en ik ben een experimenteur.. niet alles wat ik maak moet serieus release potentie hebben. Dat ik zelf muziek release is om reden dat de platenbazen nu alleen maar top kwaliteit producties releasen en een beginner geen kans krijgt.. daarom doe ik het zelf..

Origineel geplaatst door Yoozer
Hij's nu iets te lang (6 minuten is genoeg), opbouw is lekker, alleen moet je het leadsoundje even een toontje omlaag timestretchen zodat bas en lead qua noten synchroon lopen. Maar ik vind 'm best lekker!