DJ-D_Prime
Die Rakete zu den Planete
Eerste keer afgemixed
Heb er nogal lang over gedaan vanwege tentamens, practica, verslagen, klussen studio meubel, en omdat ik er echt wat van wilde maken!
De opbouw (intro) is wat lang, dus dan weet je dat vast
graag uw constructieve mening
download hier!
enige wat ik eigenlijk nog wil toevoegen zijn wat ruimtelijke ploffen hier en daar.. iemand tips hoe dat te doen?
Heb er nogal lang over gedaan vanwege tentamens, practica, verslagen, klussen studio meubel, en omdat ik er echt wat van wilde maken!
De opbouw (intro) is wat lang, dus dan weet je dat vast
graag uw constructieve mening
download hier!
enige wat ik eigenlijk nog wil toevoegen zijn wat ruimtelijke ploffen hier en daar.. iemand tips hoe dat te doen?
Laatst gewijzigd:
: ik vond de snare er niet bij passen klinkt te oud als in uit een oude drumcomputer. en over het algemeen is het een vrij licht nummertje. mag wat meer zwaarte in vind ik. misschien de hoge string een octaaf of twee naar beneden klinkt het wat warmer. maar dit is uiteraard smaak.
Blijft toch een typische CS6x sound. Ik ben het wel eens met de vorrige commentaren. De BD en de snare zijn het minpuntje van het nummer. Ik denk dat het geen probleem moet zijn om deze te vervangen door een andere kick en snare want er zitten zeker betere in de CS6x, of je moet ze zelf maken of wellicht sampelen als een Phrase sample en deze dan gebruiken in het nummer. Wellicht kun je ook nog iets spannender breaks maken. Eigenlijk samenvattend verdient de drum track nog enige aandacht voor de rest echt lekker