Cubse SX 2.0 vraagje

Afiso

Ingeburgerd
Hallo,
Ik gebruik cubase en reason samen als rewire mode, maar mijn vraag is nu als ik b.v. die Redrum van Reason in cubase als channel 3 en 4 effecten wil toevoegen moet ik het steeds bij beide channels appart doen, terwijl toch bij die channels de effecten hetzelfde moet zijn, want is eigenlijk links en rechts ( channel 3 , 4 )
Channel 3 en 4 is toch links en rechts eigenlijk?
Mijn vraag is dus hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik in channel 3 een effect toevoeg dat ie ook gelijk bij channel 4 komt of is hetmogelijk dat wat erbij channel 3 word aagepast het ook bij channel 4 gebeurt. Is lastig steeds bij die andere ook het zelfde te moeten doen. Iemand een tip?? Bedankt

Lus beide door naar een group (track) en pan ze L en R en kun je daar effecten op inserten (of senden).

Ok het lukt best al aardig thnx, maar moet ik ze beide links en rechts pannen of kan ik ook voor bus 1 kiezen??
Want die links rechts pannen kost weert tijd en ik pan toch niet vaak dat links anders klinkt dan rechts. Gewoon beide moeten hetzelfde klinken. Als ik toch ga pannen dat kies je toch in die group channel bij S1 S2 S3 ............. enzo zie ik staan. Stel je dat daar in?

P.s ik heb copy paste ook ontdek net en dat je via group snel naar andere channels kan. Tsja is stiekem in die linker hoek onderaan verwerkt dioe copy paste enzo hehe:)

Back