Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) Verder is de mod matrix heel mooi en natuurlijk de tracking mogelijkheden.

erm... Tom Sawyer... ik kan me totaal geen voorstelling maken welk geluid ik daar bij zou moeten plaatsen...Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
die tom sawyer patch ben ik erg benieuwd naar.

Die processor heeft ie wel nodig voor de nauwkeurige emulatie. De meeste effecten van een synth zijn meestal niet echt bijzonder, uitzonderingen daargelaten. Maar het is altijd mooi meegenomen.Ik ga morgen is kijken hoe het gaat met de ext in. Hij moet ook kunnen vocoden en de ext in als osc kunnen gebruiken dus ik ben benieuwd. De interface is inderdaad soms vaag maar ik heb het boekje door genomen en ik snap het nu wel aardig.Origineel geplaatst door 6 trak
erm... Tom Sawyer... ik kan me totaal geen voorstelling maken welk geluid ik daar bij zou moeten plaatsen...
bestaat er trouwens ook een Huckleberry Finn patch dan?![]()

Origineel geplaatst door dekzster
Ik vond de ION een slome bak met een slecht keyboard. De OB12 is een klasse bak qua kwaliteit en geluid alhoewel sommigen er niet van houden, hij heeft dus wel karakter..............Nu kost de ION wel meer dan een OB12 dus dat is dan de enige reden waarom je het wel zou moeten doen.

Origineel geplaatst door mOkBor
Ik luister liever naar de sound en kwa VA is hij dus echt wel 1000x beter als een ob. De ob is maar kil en koud