Kraftwerk

Dankjewel voor de link! :biertje:

Er staat trouwens érg veel interessant spul op die site: overzicht.

Coool!!

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.-- .. ... .. -.
- .... . .- .. .-. ..-. --- .-. -.-- --- ..- .- -. -.. --.

Origineel geplaatst door ZmokE
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.-- .. ... .. -.
- .... . .- .. .-. ..-. --- .-. -.-- --- ..- .- -. -.. --.

[noob mode] Is dit morse oid? [/noob mode] :)

Origineel geplaatst door Max Menace
[noob mode] Is dit morse oid? [/noob mode] :)
Jups, en de Morse converter zegt dat er "Radioactivity is in the air for you and me" staat.

klopt!! :okdan:
En het is hetzelfde dat je hoort in het nummer Radio Activity van kraftwerk (duh).

god wat ben ik je hier dankbaar voor! nu kan ik het concert weer helemaal herbeleven! de concertversies zijn vaak net iets lekkerder dan op de plaat. Bv. Mensch-machine, die vocoder klinkt veel indringender, op het concert kreeg ik er gewoon kippevel van.... MAAH-CHIIIEEEENEEEEH..........

Ohhh yeah! Dank, dank, DANK! :halleluja
Ik ging zo gruwelijk uit m'n plaat tijdens Sellafield/Radioactivity tijdens het concert, echt rillingen. Die vocoder.... Harrisburg g g g g...

Nogmaals, dank.

Zover ik kan zien, is het allemaal netjes legaal.
Maar dat blijft moeilijk te beoordelen, zoals altijd...
(ik herinner me nog de livestreams van acts bij XS4ALL die bij nader inzien door de BUMA als illegaal werden bestempeld).

Zaalig !!! dit zijn echt "DE' masters of electronic music !:z :engel:

Kijk, da's nog eens leuk, mensen die zulke tracks posten. :okdan:
Goed gedaan hoor, zeker je eerste probeerseltjes. ;)

Ik wil graag even iedereen erop wijzen dat dit een bootleg is dus idd legaal is. Wil ook iedereen er op wijzen dat dit echter een geeditte versie is van het origineel. Ze hebben veel van het publiek weggeknipt (voornamenlijk tussen numbers en the robots en the robots en aerodynamic aangezien hier pauzes van 2 minuten tussen zaten (voor the robots werden de mannen van kraftwerk vervangen door de wel bekende robot dummy's en voor aerodynamiek en music non stop werd het podium verbouwd tot hoe het er op de MTV awards uit zag. De bekende zwarte met groene fluoriserende strepen pakken ipv. de zwarte broeken met led stropdas en rood overhemd) Maar iig daar is dus geknipt en de intro van Radioactivity is ook ingekort (radioactivity begint zacht en word steeds luider. je hoort duidelijk dat het volume in eens een paar DB word opgeschroefd...)

Back