• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zoom RFX-1000 en Ibanez DD700

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Heb hier nog het volgende liggen

Een Zoom RFX-1000 Multieffectenprocessor zonder MIDI en zonder doos/handleiding werkt 100 % en is optisch ook nog OK hebt ook geen handleiding nodig aangezien dit beestje helemaal niet moeilijk is..

En nog een Ibanez Digital Delay DD700
Zonder handleiding,doos,adapter,rackoortjes kan niet 100 % garanderen dat ie het doet maar lijkt me wel een leuk bakkie
aangezien het volgende allemaal in te stellen is.. Feedback Level,Delay level,Delay Time,Modulation Speed & Width..er zit ook een holdfunctie op welke voor de modulatie sectie geldt (lijkt mij althans) technisch kan ik dus geen cijfer geven maar optisch geef ik hem een 5 (van 10)

Mag samen weg voor 125 € of kom met een leuk bod of leuke ruil..

Foto van de RFX-1000 (waar hij krom lijkt maar wat niet zo is...:confused: )

Attachments

• zoom rfx-1000.jpg
    zoom rfx-1000.jpg
    8,2 KB · Bekeken: 127
En een foto van de Ibanez DD700

Attachments

• ibanez dd700 front.jpg
    ibanez dd700 front.jpg
    10,3 KB · Bekeken: 103
*SCHOP*

Gooi maar wat te ruilen in de aanbieding (Gameboy met Nanoloop ofzo :D )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back