Ik was aan het bieden op ebay op een Korg MS20. Krijg ik een e-mail van iemand die mij een MS-20 aanbied tegen een behoorlijk lage prijs. Dit is de email:
Klinkt natuurlijk goed een ms20 voor $550. Eigenlijk te goed om waar te zijn, maar stel dat het wel waar is. Ik heb hier op het forum al een aantal keren wat gelezen over verdachte e-bay deals. Ik ben van plan om wat meer informatie te vragen en voor te stellen om met bijvoorbeel paypall te betalen.
De vraag is eigenlijk of iemand hier ook ooit zo'n email heeft gekregen? Hij staat bekend als een niet geregistreerde gebruiker en 1 feedback dat weinig zegt(deal van 2 of 3 euro). Hoe denken jullie erover?

Sorry for the disturbing you... I saw that you were bidding on this product: Korg MS-20 MS20 keyboard with Hard Case EXC No Reserve and I thought that I can make you a better offer. I can sell you the same item, brand new, with the same accesories for US $550.00 If you are interested we can work it out with a price, cause i want to sell it, and i`m ready to NEGOCIATE it. If you are interested in my product e-Mail me at: xxxxemail aanbiederxxxxx If u want to spare some money this is your lucky day. Please reply me as soon as posible if you are interested in my offer. Thank you, facktreaba
Klinkt natuurlijk goed een ms20 voor $550. Eigenlijk te goed om waar te zijn, maar stel dat het wel waar is. Ik heb hier op het forum al een aantal keren wat gelezen over verdachte e-bay deals. Ik ben van plan om wat meer informatie te vragen en voor te stellen om met bijvoorbeel paypall te betalen.
De vraag is eigenlijk of iemand hier ook ooit zo'n email heeft gekregen? Hij staat bekend als een niet geregistreerde gebruiker en 1 feedback dat weinig zegt(deal van 2 of 3 euro). Hoe denken jullie erover?

nofi
Nog suggesties hiervoor?