Origineel geplaatst door Digimod
Anders breng je een bod uit van 1200 euro of zo, kijken of je dan mail krijgt...![]()
neehee.. ik vind 500 een mooie prijs!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anders breng je een bod uit van 1200 euro of zo, kijken of je dan mail krijgt...![]()

correct... maar zo gaat het dus ook met originele handleidingen en dozen... net zo waanzinnig...Origineel geplaatst door C738
500 euro is nogal veel voor een keyboard van de zolder.
Als het als oud keyboard van de zolder verkocht wordt is het meer tientjeswerk.

@ your service/servers/surface?Origineel geplaatst door Vl1
Groeten, G.Joling
Origineel geplaatst door demian
ik zeg het maar ff .. afblijven dus! [/B]

Origineel geplaatst door Leo
welnee joh, dat ding was er nooit. juist op interface staan regelmatig flauwe nep-advertenties, ook van echte handelaren. gewoon om te zien wie ze uit de tent lokken. zieke geesten.

Origineel geplaatst door Leo
welnee joh, dat ding was er nooit. juist op interface staan regelmatig flauwe nep-advertenties, ook van echte handelaren. gewoon om te zien wie ze uit de tent lokken. zieke geesten.
Te koop: Wegens teveel response mbt. Jupiter 8 keyboard is deze verkocht! geen mail aub. meer,is verkocht!!!![]()
Na veel plezier met de Jupiter 8 demian

Origineel geplaatst door justin
Mischien is het wel iemand die er totaal geen reet verstand van heeft en dat ding toevallig jaren op zolder heeft staan,dan vind ik 500euro voor een keyboard nog duur. Neem maar van mij aan dat er her en der nog vast wel een tbje of iets dergelijk rond zwerft op een zoldertje ergens in Nederland. Mischien heeft ie vent zich nooit geboeid voor muziek,kan toch.