Jupiter 8 keyboard voor 500 euro

Origineel geplaatst door Digimod
Anders breng je een bod uit van 1200 euro of zo, kijken of je dan mail krijgt...;)

neehee.. ik vind 500 een mooie prijs! :D

Hoi, hoi hoi, ik heb bericht terug gehad:
citaat:

Hallo, nee het is geen geintje, ik was de zolder van mijn opa aan het leeghalen en zag dit toetsenbord staan. Een kennis van me zei dat het beste medium om hem te verkopen op het internet 'interface' was. Nu weet ik niet wat zo'n keyboard kan, er zitten namelijk geen luidsprekers op, dus ik kon hem niet beluisteren.
Aangezien U het eerste heeft gereageerd kan U mij bellen op nummer xxx-xxxxxxx zodat we een afspraak kunnen maken.
Overigens stond er nog meer op de zolder maar daar zaten geen toetsen aanvast, ik noem wat namen: Mpc60 MK2, Xpander, Teremin en een vaag kastje waar Pcm90 op staat.
Overigens is de 500 euro de vraagprijs, als het keyboard het niet doet mag U een los bod doen wanneer U hier bent, of U kan al die andere spullen ook meenemen, scheelt mij weer een ritje naar de vuilstortplaats.
Groeten, G.Joling

Whahahahaha 8o)

Is het dan niet G.Jolig :confused:

Re: Jupiter 8 keyboard voor 500 euro

Origineel geplaatst door demian

ik zeg het maar ff .. afblijven dus! [/B]

ok ik hoef die ouwe zooi toch niet, zitten slechte piano's in :D

En als die Jupiter 8 al verkocht is en dan moet het haast wel aan
iemand van het Synthforum zijn.. }:|

Want niemand kan zo snel reageren als synthforum leden :yamaha:

welnee joh, dat ding was er nooit. juist op interface staan regelmatig flauwe nep-advertenties, ook van echte handelaren. gewoon om te zien wie ze uit de tent lokken. zieke geesten.

Origineel geplaatst door Leo
welnee joh, dat ding was er nooit. juist op interface staan regelmatig flauwe nep-advertenties, ook van echte handelaren. gewoon om te zien wie ze uit de tent lokken. zieke geesten.

aha.. dus gewoon massaal vragen blijven stellen per email aan die gast!! :D

Origineel geplaatst door Leo

What the hell is the world coming to?

What we're dealing with here is a complete lack of respect for the law

Attachments

• too.jpeg
    too.jpeg
    4,4 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Digimod
Te koop: Wegens teveel response mbt. Jupiter 8 keyboard is deze verkocht! geen mail aub. meer,is verkocht!!! :D

Na veel plezier met de Jupiter 8 demian

Idd! Je moet volgens mij wel erg hard met je voorhoofd tegen het asfalt zijn gegaan, mocht je dit uberhaupt in je gedachten hebben?! :confused:

Maar idd?! Je weet het maar nooit! ;)

Ik weet nog iemand met een Polymorf...

GEINTJE LEO!!!

:peukie:

Mischien is het wel iemand die er totaal geen reet verstand van heeft en dat ding toevallig jaren op zolder heeft staan,dan vind ik 500euro voor een keyboard nog duur. Neem maar van mij aan dat er her en der nog vast wel een tbje of iets dergelijk rond zwerft op een zoldertje ergens in Nederland. Mischien heeft ie vent zich nooit geboeid voor muziek,kan toch.

Origineel geplaatst door justin
Mischien is het wel iemand die er totaal geen reet verstand van heeft en dat ding toevallig jaren op zolder heeft staan,dan vind ik 500euro voor een keyboard nog duur. Neem maar van mij aan dat er her en der nog vast wel een tbje of iets dergelijk rond zwerft op een zoldertje ergens in Nederland. Mischien heeft ie vent zich nooit geboeid voor muziek,kan toch.

hoop doet leven :)

Mijn condolenties aan Gerard Joling mbt het overlijden van zijn opa.

Volgens mij is het gewoon fake. Ik zag de advertentie toevallig net toen deze geplaatst werd. Ik heb direct gemaild dat ik 1500 euro bood (er van uitgaande dat het inderdaad onzin was). Ik heb vervolgens niets gehoord, dus .......

Back