Ik heb een poos geleden een aantal neutrix ringen besteld bij bax, maar die pasten geen van allen op mijn kabels..
Uiteindelijk naar de hema gegaan om verschillende kleuren en patronen tape te halen om alle kabels van eigen kleurtjes te voorzien. http://imagizer.imageshack.us/scaled/large/41/rmp8.jpg
Wie de neutrix ringen wilt hebben moet maar een gil geven.
Ach zo, okey, Maar schilderstape is zowat dé nachtmerrie voor m'n gear op langere termijn...
Ik heb er nu eerst gaffa tape onder gedaan, en daar de schiders tape boven,, voor de mixboards en patchbays, enzo..
Papieren tape vroeger wel gebruikt, ook handig voor op je mixer. Erg fijn, alleen als je niet helemaal recht plakt of afknipt dan heb je dus een plakkerig randje waar weer haar en stof en andere labels aan blijven plakken. Ook blijft er een vieze plakkerige laag achter als je ze er na een tijdje weer af haalt.
Ik moet wel zeggen: het ziet er gewoon lekker ghetto uit en het past dus goed bij de markeringen op je mixer
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.