Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door RezonatoR
dan laat je haar toch een andere noot van het accoord zingen?
Origineel geplaatst door Zhanox
jaja, tis een tamelijk standaard moppie, maar idd daar vraagt 'de markt' om. Luister maar eens naar zenders als X-FM of in Duitsl idd, daar is dit schering en inslag. Ik begrijp dat dit je doel ook was, maar maak je daarnaast dan nog muziek waar je creatieve voldoening uithaalt? Juist in dat soort tracks ben ik geïnteresseerd!
Origineel geplaatst door joep
Ik vind het een zeer vreemde gedachte dat mensen kunnen denken dat je uit een track die commercieel is geen creatieve voldoening kunt halen...
Origineel geplaatst door Exzit
Omdat die zelf geen commerciele track kunnen maken?
Trouwens ik weet niet hoe het met de meesten zit. maar ik denk echt niet na bij muziek maken van oei oei dit zal wel eens te commercieel kunnen klinken. Als je muziek maakt ben je daar toch niet mee bezig ander swordt het wel heel gekunsteld. Daar heb ik me nog nooit aan gestoord en ik raad een ieder aan dat ook nooit te doen. Anders ontwikkel je nooit van je leven een eigen stijl.

Origineel geplaatst door Digimod
Heb altijd een noodknop naast mijn mixer staan als iets te commercieel wordt dan
geef ik er een knal op, en begin weer helemaal opnieuw![]()

maar net niet!