Foto's meeting Gemeentemuseum Den Haag 2004

Hehehe... 606... welke 606? :confused:

Ik sta daar van verre te smachten naar de Synthex, 5 meter verderop... ;)

Leuke foto's van een geslaagde dag lijkt me. (kon er helaas niet bij zijn).
Is er ook nog wat audio opgenomen die dag van al die mooie oude beestjes (of live-sets) dat hier op het forum geplaatst kan worden?

toffe foto's mensen! :okdan:

@slipperman, yep dat was ik met monopoly en een (nog lid te worden) vriend van ons uit Hellevoet ;)

even ter verbetering voor de volgende meeting:

Ondanks dat het een te gekke dag was, wil ik toch nog even kwijt dat ik niet zo blij was met het
vervoeren van al die gear op die karretjes.. stel nu dat we een zeldzame synth bij ons hadden en dat met die *hakketakke* karretjes over die tegels hadden moeten vervoeren helemaal naar de andere kant van dat mega-gebouw?! precies

en een plek waar de spulletjes vervolgens veilig kunnen staan -want de gear waarmee je optreedt hoeft niet perse de gear te zijn die je tentoonstelt- zou wel beter zijn om van tevoren te regelen bij de volgende meeting. Het leek wel of alles nog terplekke geregeld moest worden.

En dan tot slot de opkomst bij de live-acts vond ik een 'beetje' minimaal. Live-acts zijn leerzaam!! (maarja, zal wel door dat voetbal komen ofzo)

toch mijn dank naar Pjotr G en Wout :okdan:

Heeee, ziet er goed uit, die foto's! Mooie spulletjes waren er meegebracht. Ik had er een hoop kunnen leren denk ik, maar goed... Volgende keer ben ik er echt wel bij...

Greetz,

Pepboy

Misschien dubbelop maar ik zal ook nog ff een duit in het zakje doen!!!!

Attachments

• foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    187,4 KB · Bekeken: 182
Best een stoer ding................had er nog niet eerder van gehoord!!!

Attachments

• foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    215,3 KB · Bekeken: 193
Imposant

Attachments

• foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    193,9 KB · Bekeken: 185
Vangelis, Vangelis en nog eens Vangelis!!!! (Fuse doet een moedige poging ;) )

Wat een sound!!!! :P

Attachments

• foto 4.jpg
    foto 4.jpg
    171,3 KB · Bekeken: 184
O ja......deze was er ook nog!!!

Attachments

• foto 5.jpg
    foto 5.jpg
    187,3 KB · Bekeken: 185
Net echt!!!!!

Attachments

• foto 6.jpg
    foto 6.jpg
    254,1 KB · Bekeken: 191
G2 stand.......................door al het andere (echt) analoge spul heb ik er eigenlijk geen aandacht aan geschonken :stupid

Attachments

• foto 7.jpg
    foto 7.jpg
    150,7 KB · Bekeken: 193
Het was echt te gek. Ik hoop dat niemand gek is geworden van alle wasmachine-geluiden? :D

D'r stonden nog een hoop synths die ik graag nog had aangeraakt...
Morgen weer?

Origineel geplaatst door Sander02

even ter verbetering voor de volgende meeting:

Ondanks dat het een te gekke dag was, wil ik toch nog even kwijt dat ik niet zo blij was met het vervoeren van al die gear op die karretjes.. stel nu dat we een zeldzame synth bij ons hadden en dat met die *hakketakke* karretjes over die tegels hadden moeten vervoeren helemaal naar de andere kant van dat mega-gebouw?! precies

Gelukkig was je zo verstandig niet zo'n ding mee te nemen :)
Er waren ook 'kratkarren' met pitzakken. Maar waren die nodig? Dan had ik dat zeker gehoord!!!

en een plek waar de spulletjes vervolgens veilig kunnen staan -want de gear waarmee je optreedt hoeft niet perse de gear te zijn die je tentoonstelt- zou wel beter zijn om van tevoren te regelen bij de volgende meeting. Het leek wel of alles nog terplekke geregeld moest worden.

Die ruimten waren er wel! Gewoon even vragen, toch? De oude studio heeft hiervoor dienst gedaan en de gang in het Gem. Dat was van te voren geregeld. Het is vermeld, maar niet algemeen bekend gemaakt. Of verwachtte je een soort garderobe voor gear?

toch mijn dank naar Pjotr G en Wout :okdan:

Mijn dank.

Wout

Volgens mij waren de aanwezigen behoorlijk "opgeladen" door de aanwezige spulletjes.
Je kunt hier tenminste duidelijk de energie zien aan hun aura. :D

Attachments

• people14m.jpg
    people14m.jpg
    177,6 KB · Bekeken: 184
Helaas...

Helaas...

Ik kon helaas niet aanwezig zijn wegens werk. Blijkbaar een geslaagde dag dus proficiat voor de organisatoren !
Ook m'n pet af voor diegene die met z'n CS80 wou zeulen. (je moet maar durven om dit ding te verplaatsen...)
Best fijne gear allemaal...foto's zeggen genoeg.

Volgende keer probeer ik ook aanwezig te zijn.
Kon helaas niet maar heb spijt dat ik dit alles gemist heb.

vanaf vanavond vindt je mijn foto's op onderstaande link.
link :D

Als je wil mag je ze hier ook zelf uploaden.

Re: Helaas...

Re: Helaas...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik kon helaas niet aanwezig zijn wegens werk. Blijkbaar een geslaagde dag dus proficiat voor de organisatoren !
Ook m'n pet af voor diegene die met z'n CS80 wou zeulen. (je moet maar durven om dit ding te verplaatsen...)
Best fijne gear allemaal...foto's zeggen genoeg.

Het viel reuze mee aangezien ik hulp had meegebracht en er was voldoende hulp aanwezig aldaar. En ik heb gewoon mazzel dat mijn CS80 wel wat kan hebben.. ... ... of het zijn allemaal spookverhalen die de ronde doen over de vreselijk instabiele CS80 ;)

Back