Synthforum Contest 2025: het stemmen is begonnen

Phontiac vond ik de beste omdat de melodie heel bekend en herkenbaar blijft hangen. Helaas kon ik niks van de tekst verstaan hoop dat dat de volgende keer beter gaat. Elf stemmen uitgebracht met weinig geduld in een half uur tijd wat betekend allemaal `hap-snap` op dezelfde manier waarmee ik mijn eigen inzending heb gemaakt op de laatste dag. Gelukkig heb ik nog wat nuttige beoordelingen gehad. Dank daarvoor. Net als over mijn haastige eigen inzending, waarbij ik trouwens in slaap bij viel als ik die beluisterde. Maar de meeste inzendingen heb ik al meer dan drie keer gehoord allemaal schitterend mooi. Daarom vond ik het ontzettend moeilijk om ze te beoordelen. Excuus dat ik ze niet allemaal persoonlijk heb beantwoord. Het is fijn dat ze ook na de contest ook nog te beluisteren zijn.

Laatst gewijzigd:
Dit jaar in mijn genre gestemd.Verdeel het in verschillende categorieën en steek je nummer daar in.Verschillende winnaars, meer blije gezichten.Het is maar een contest.

Ik heb een keertje gewonnen en een heleboel keren niet. Dus uitslagen van podiumplaatsen tot ergens in de lagere regionen. Natuurlijk is het leuk een goede uitslag te hebben, maar voor mij is het vooral een momentopname van waar op dat moment mijn interesse en ontwikkeling lag, daar feedback op te krijgen (doorgaans een stuk meer dan als je iets in 'Tracks' post hier, omdat de contest meer leeft) en ook leuk om in de jaren daarna weer eens terug te horen ("oh ja, daar zat ik toen helemaal in"). De keer dat ik won heeft helaas verder niet geleid tot vette platendeals, groupies voor de deur of interessante sponsorships, dus meedoen is inderdaad belangrijker dan winnen....
Winnen maakt toch gelukkiger.De mens is nu éénmaal competitief ingesteld.

Winnen maakt toch gelukkiger.De mens is nu éénmaal competitief ingesteld.
Zelf kan ik niet zonder contest`s. Als ze er niet waren zou er niet eens iets te horen zijn van mij.
Ik moet een `schop-onder-mijn-kont` hebben om wat te doen. Daar is zo`n contest goed voor.
Tussendoor verzamel ik ook nog wel mooie / leuke klanken die de moeite waard zijn om te bewaren.
M`n plaats is wel verdiend denk ik want de eerste 19 seconden zouden zomaar plagiaat kunnen zijn.
Het stomme is dat ik het nergens meer kan terug brengen vanwaar het vandaan komt.
Misschien dat er hier een luisteraar is met een goed geheugen.
Evengoed had ik hetzelfde kunnen inspelen en verbeteren in midi. Het komt ook van midi.
Op de CD van het tijschrift : Interface maakt ik idem een stukje muziek waarvan die zelfs +/- 12000 verspreidingen had. En een gedeelte ergens van een CD of plaat afkomstig was. Zelf kan ik het nergens meer terug vinden en een ander ook niet. De commentaren uit Amerika waren zelfs : `goeie groove` maar het zou zelfs kunnen dat ze het zelf gemaakt hebben al is die kans wel klein.

Laatst gewijzigd:
Back