Cubasis VST 3.0 + Midi controler

Jaguar_e

Stamgast
Nou ik heb dus het volgende dillema
Gezien het feit dat ik een soundcard heb die niet meer als 2 mono outputs heeft en ik zo langzamer hand toch echt hardware matig de niveau's van de verschillende kanalen wil gaan regelen.En dat cubasis ook geen andere outputs kan aansturen thans niet met audio en daar werk ik voornamelijk in. Ben ik min of meer geboden aan zo'n midi mengpaneel/controler.
Ik heb van tascam wel dingen gezien, maar ik weet niet of cubasis iets kan met dat midi signaal.
Want ik werk voornamelijk(altijd) met audio files. Dus als hij er wel iets mee kan hij het ook kan toepassen op de audio files.
Ik weet wel dat je in cubasis automation kan maken, maar ik vermoed dat dat dus inter gaat.

Als iemand ervaring en/of weet of dit mogelijk is in cubasis dan hoor ik het graag.
Als mensen misschien betere opties hebben staat ik daar ook voor open.

Mijn buget is max 500 euro

BVD

Nou ik heb eindelijk het antwoord gevonden en nee helaas er is geen optie om een remote setup the plaatsen. Gezien het feit dat die optie helemaal niet aanwezig is.

Dit is jammer omdat ik dit programma nu net een paar weken bezit. 40 euro weg :(
Thans als ik hardware matige dingen wil gaan doen.
Of ik moet op een (vst)plugin komen die het wel kan maar ik vrees dat die kans nihil is

Ik za daarin tegen nu nog steeds open voor suggesties idee of adviezen.
Mijn buget blijft het zelfde

BVD

Back