*TRACK* improvisatie

Hazes

Vind ik leuk
Deze track heb ik samen met een vriend gemaakt in het kader van ons danube.tk projectje. Het is in één take opgenomen en niet nabewerkt met effecten oid. Er zijn twee instrumenten gebruikt elk uitsluitend met hun eigen sequencer. Wie raad er wat we gebruikt hebben? ;) Alvast bedankt voor het luisteren!

klikt allen op deze fraaie link :D

heerlijk van die jamsessies! gewoon recorder aan en gaan met die banaan.

doe mij meer hiervan!

hey Hazes,

Het is totaal neit mijn muziek...8)

maar goed, dit hoor ik:

Ik denk dat je een prima basis heb gemaakt, beetje spacy sfeertje.
Ik mis nu alleen de hoofdvulling zoals een,
arpegio...hoeft niet meteen een melodie te hebben. mnaar kan wel een "noodzakelijke hoofdlijn mee geven aan de track.
een diepe bas mis ik ook. een bas met karakter.
En eventueel een lead kan er ook nog wel bij...

greoten Arnaud:)

Ik sluit me bij mijn voorganger aan. Er gebeurt te weinig....
Al vind ik het ritme wel goed subtiel gemaakt.

Inderdeed,
leuke spacy basis, maar voeg nog wat toe! Wat dub-sounds, fx en/of melodietjes, stemmetjes met tape-delays weet ik veel... iets wat de track wat levendiger maakt.

gokje dx200 en 606

verder luister ik er al 15min naar, das voor mij een goed teken. Verveeld niet zo snel dus. Ben dit soort muziek wel gewend moet ik zeggen kluister veel autechre, mom, fxtwin enz.

vind de basis erg vet, maar het is niet echt een numer dat af is nee, maar weet niet of dat ook de bedoeling was?

vind vooral de bass(achtige) erg vet.

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Het is idd misschien wat kaal en basaal, mist en lead etc. Het is dan ook geen multitrack in de zin van dat we er allerlei zaken aan toe gaan voegen als de basis is opgenomen. De insteek is om ons door het moment te laten leiden en dan te kijken waar het heen gaat. Daarbij ligt eigenlijk alleen startpunt vast.

Origineel geplaatst door sjeijk
gokje dx200 en 606

ééntje goed geraden! nu de ander nog....

Back